• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing for Hospitality and Tourism

Maak tweedehands je eerste keus
25% korting
3+1 actie

9,50 7,12

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing for Hospitality and Tourism
Marketing for Hospitality and Tourism
Beetje gebruikt
7,12
1032500415
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9780132017732
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Pearson Education (Us)
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina's
960

Waar gaat het over?

For undergraduate/graduate-level courses in Hospitality and Tourism Marketing. Comprehensive and innovative, managerial and practical, this introduction to marketing combines the highly successful approach of Kotler's acclaimed Principles of Marketing with hospitality-specific information. Easy-to-read and user-friendly, it provides examples and applications that illustrate the major decisions hospitality marketing managers face in their efforts to balance objectives and resources against needs and opportunities in today's global marketplace. Real-world in focus, it reflects the authors' rich combination of both teaching and international consulting experience in the hospitality and travel industries.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
3+1 actie
13,95
50% korting
3+1 actie
17,15 8,57
3+1 actie
21,45
3+1 actie
22,10
Evert-J. den Drijver
Dokter zelf
3+1 actie
10,20
3+1 actie
13,95
50% korting
3+1 actie
17,15 8,57
3+1 actie
21,45
3+1 actie
22,10
Evert-J. den Drijver
Dokter zelf
3+1 actie
10,20