• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing for Hospitality and Tourism: Pearson New International Edition

Pearson New International Edition
Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie

22,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing for Hospitality and Tourism: Pearson New International      Edition
Marketing for Hospitality and Tourism: Pearson New International Edition
Echt gebruikt
22,00
10000430236
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9781292020037
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Pearson Education
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
630

Waar gaat het over?

For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing. Marketing for Hospitality and Tourism, 6e is the definitive source for hospitality marketing courses. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the most frequent adoption for the course. Developed with extensive student and professor reviews, this edition includes new coverage of social media, discussion of current industry trends, and hands-on application assignments.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Talen

Aimee Surprenant
Human Memory
3+1 actie
7,75
3+1 actie
19,90
3+1 actie
21,00
25% korting
3+1 actie
5,00 3,75
Craig Hassed
Mindful Learning
3+1 actie
7,90
Aimee Surprenant
Human Memory
3+1 actie
7,75
3+1 actie
19,90
3+1 actie
21,00
25% korting
3+1 actie
5,00 3,75
Craig Hassed
Mindful Learning
3+1 actie
7,90