Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing, de essentie + XTRA toegangscode

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

9,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing, de essentie + XTRA toegangscode
Marketing, de essentie + XTRA toegangscode
Als nieuw
9,40
371601874
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043095051
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
325

Waar gaat het over?

Marketing, de essentie + XTRA toegangscode 9e druk is een boek van Philip Kotler uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043095051 Deze nieuwe, geheel herziene, negende editie van Marketing de essentie biedt een compleet en helder overzicht van de elementaire marketingprincipes en -praktijken zonder daarbij te veel in details te treden. Het boek is een vertaling van de negende editie van Marketing, An Introduction en zeer uitgebreid bewerkt voor het onderwijs in Nederland en Belgi . Nieuw in deze editie: marketing via (sociale) netwerken en via mobiele telefoon. podcasting, vodcasting en interactieve tv. Nieuwe cases ( o.a. Bjorn Borg en Volvo) Uitgebreid ondersteunend materiaal op de website. Doelgroeg Het boek is geschikt als inleiding tot de marketing voor commerci le opleidingen. Het is daarnaast ook bedoeld voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, maar waar de student wel geacht wordt inzicht te hebben in dit onderwerp. Verkorte inhoudsopgave 1 Inleiding 2 Bedrijfs- en marketingstrategie: samenwerkingsverbanden om klantrelaties op te bouwen 3 De marketingomgeving 4 Marktonderzoek 5 Koopgedrag van consumenten en bedrijven 6 Marktsegmentatie en positionering 7 Producten, diensten en merkenstrategie 8 Prijsbeleid 9 Marketingkanalen en supply chain management 10 Ge ntegreerde marketingcommunicatie 11 De internationale markt 12 Marketing en de maatschappij: maatschappelijke verantwoordelijkheid en marketingethiek Bijlage: het marketingplan Trefwoordenlijst Noten Index Pearson XTRA Voor het studiejaar 2011-2012 introduceert Pearson Education Pearson XTRA: Geheel nieuwe studiewebsites met studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Pearson XTRA biedt aanvullend studiemateriaal dat de student naar eigen inzicht kan gebruiken om te studeren. Het materiaal is echter ook bruikbaar voor docenten om tijdens colleges in te zetten of als huiswerkopdracht te geven. Het volgende studiemateriaal zit standaard bij Pearson XTRA: eText, Vragen, Begrippentrainer, Beeldbank, Discussie en Praktijk, Cases, Focus. Wat biedt Pearson XTRA aan docenten? Bij Marketing, de essentie is het volgende docentmateriaal beschikbaar: Powerpoints, Toetsenbank, Docentenhandleiding, Actuele casus. Voor meer informatie ga naar www.pearsonxtra.nl
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Philip Kotler
Marketing
51,80

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
75,04
40% korting
nog 1 op voorraad
16,04 9,62
70% korting
nog 1 op voorraad
17,25 5,17
Tweedehands Als nieuw
13,75
Tweedehands Beetje gebruikt
13,75
70% korting
39,00 11,70
nog 1 op voorraad
75,04
40% korting
nog 1 op voorraad
16,04 9,62
70% korting
nog 1 op voorraad
17,25 5,17
Tweedehands Als nieuw
13,75
Tweedehands Beetje gebruikt
13,75
70% korting
39,00 11,70

Anderen bekeken ook

Philip Kotler
Marketing
11,75
40% korting
9.999,00 2,34
H.C. Dekker
Kostenmanagement
20,30
70% korting
9.999,00 1,63
A.P. van der Linden
Jeugd & Strafrecht
40% korting
9.999,00 2,97
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje