Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Managers moeten kiezen

Het vierfasenmodel voor organisatieverbetering
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

10,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Managers moeten kiezen
Managers moeten kiezen
Beetje gebruikt
10,85
784401249
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789061557289
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
LNRS Data Services B.V
Jaar van uitgifte
1996
Aantal pagina’s
136

Waar gaat het over?

MANAGERS MOETEN KIEZEN- HET VIERFASENMODEL VOOR ORGANISATIEVERBETERING De meeste managers en adviseurs schrikken al lang niet meer van een uitspraak als ‘de enige constante is verandering’. Dat leren moet en dat organisaties zich moeten blijven ontwikkelen, wordt breed onderschreven. Leren, veranderen en ontwikkelen…, het lijken ingeburgerde begrippen. Maar blijkens de regelmatig gehoorde verzuchtingen betekent dit niet dat men het eenvoudig vindt vorm te geven aan verandering en ontwikkeling. Het is moeilijk kiezen uit mogelijke richtingen, scenario’s, concepten en benaderingen. Buzzwords en managementfads veroorzaken niet zelden onduidelijkheid en onzekerheid: ‘Ben ik nog wel in, zou dat iets voor ons zijn, is dat belangrijk?’ De essentie van wat managen en organiseren eigenlijk is, lijkt soms uit beeld te verdwijnen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65
nog 1 op voorraad
26,55
nog 1 op voorraad
11,85
40% korting
nog 1 op voorraad
15,40
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Echt gebruikt
6,15
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65
nog 1 op voorraad
26,55
nog 1 op voorraad
11,85
40% korting
nog 1 op voorraad
15,40
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Echt gebruikt
6,15