• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie

Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789059317109
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom Lemma Uitgevers
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
334

Waar gaat het over?

De media- en entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op het gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikgemaakt van interactieve media, begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen. In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie. De centrale thema’s hierbij zijn: missie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en cultuur van de organisatie. Hierbij wordt steeds een koppeling gemaakt tussen theorie en interessante voorbeeldcases uit de media- en entertainmentindustrie. Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie is geschreven voor hbo-studenten en startende ondernemers in de creatieve industrie, in het bijzonder in de media- en entertainmentindustrie.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

30% korting
4=3 actie
3,90
4=3 actie
13,40
Jorij Abraham, Corinne Poort, Richard van Wellie
Shoppingtomorrow
20% korting
4=3 actie
4,75
30% korting
4=3 actie
5,60
Marc H. Bornstein
Cognitive Development
4=3 actie
29,20
J.C.A. Smal, A.A.M.M. Tak
Marketing Kernstof A
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad