• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Major Principles of Media Law, 2017

2017
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

19,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Major Principles of Media Law, 2017
Major Principles of Media Law, 2017
Beetje gebruikt
19,70
ISBN
9781305646506
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels , Overig
Uitgeverij
Cengage Learning, Inc
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
688

Waar gaat het over?

Current through the most recent Supreme Court term, MAJOR PRINCIPLES OF MEDIA LAW, 2017, delivers a comprehensive summary of the latest additions, changes, and developments in communication law. This authoritative resource fully integrates recent developments through July 1 -- the end of the Court's 2015-16 term -- and is available in August for fall classes. Drawing from the authors' experience and expertise in both the courtroom and the classroom, the text focuses on the issues most important to media law. Focus On sidebars enable you to explore key legal issues in more depth, and end-of-chapter What should I know about my state? features highlight issues from your home state. In addition, in-margin definitions of glossary terms make even the most complex topics easy to understand.
Lees verder

Recensies

0 recensies