• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Leren en ontwikkelen in het digitale tijdperk

Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

32,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Leren en ontwikkelen in het digitale tijdperk
Leren en ontwikkelen in het digitale tijdperk
Als nieuw
32,50
ISBN
9789462156760
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Vakmedianet
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

De onderscheidende kenmerken van het Digitale Tijdperk zijn innovatie, technologie, internationalisering, klimaatverandering, disrupties en het snelle tempo waarin alles verandert. Alleen organisaties die blijven innoveren hebben een toekomst. Hiervoor is het van vitaal belang dat ze in staat zijn om competenties van hun werknemers te verbeteren en een cultuur van continu leren te creëren. Deze trends maken een effectieve Leer- en Ontwikkelfunctie (L&O) belangrijker dan ooit. In dit compendium bespreekt hoogleraar Nick van Dam en L&O-professionals van McKinsey & Company elk facet van professionele ontwikkeling en leren: van hoe je L&O-inspanningen goed laat aansluiten bij de businessstrategie en hoe je de L&O-functie versterkt, totleeroplossingen ontwerpen, digitaal leren inzetten, L&O feilloos uitvoeren, de impact ervan meten en voor goed bestuur zorgen.Voor L&O-professionals die de inspanningen van hun organisatie willen aanscherpen, is Leren & Ontwikkelen in het Digitale Tijdperk een onmisbaar boek.Alle royalties van dit boek worden gedoneerd aan de stichting E-learning for kids.Nick van DamNick wordt gedreven door één passie: het ontwikkelen van mensen. Hij is een internationaal erkend thought leader, adviseur, onderzoeker, bestselling auteur en spreker op het gebied van corporate leren en leiderschapsontwikkeling. Hij is voormalig partner, Chief Learning Officer en HR Executive bij McKinsey & Company en Deloitte. In de loop van zijn professionele carrière heeft Nick gewerkt met meer dan 100 cliënten over de hele wereld.Dr. van Dam is als hoogleraar verbonden aan Nyenrode Business Universiteit, IE University (Madrid) en de University of Pennsylvania (Philadephia) waar hij lesgeeft aan aankomend Chief Learning Officers in een ‘Doctor of Education’ (Ed.D.)programma. Nick is ook Director van het ‘IE University Center for Corporate Learning Innovation.’ (www.ie.edu/learning) Als extern senior adviseur is hij gelieerd aan McKinsey & Company. Nick heeft talrijke artikelen geschreven en isgeciteerd door de Financial Times, Wall Street Journal, Fortune Magazine, Harvard Business Review, Business Week, India Times, Information Week, Management Consulting, CLO Magazine en ATD Magazine. Hij is (co-) auteur van meer dan 25boeken waaronder ‘Ga doen wat je écht belangrijk vindt. Positieve Psychologie in de Praktijk.’ (2017), ‘Handboek Leren en Ontwikkelen in Organisaties’ (2018), en het ‘Handboek Organisatie en Management’ (2019).
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
13,65
4=3 actie
13,00
Marianne Coenen-Hanegraaf
Begeleid Werken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,45
S.C. Lundin
VIS
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,40
Kees van der Wal
Jouw geniale leven
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,65
4=3 actie
13,65
4=3 actie
13,00
Marianne Coenen-Hanegraaf
Begeleid Werken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,45
S.C. Lundin
VIS
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,40
Kees van der Wal
Jouw geniale leven
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,65