• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

LEOZ-rapporten 4: Inclusief bekwaam / LEOZ-rapporten / 4

Generiek competentieprofiel inclusief onderwijs
Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie

9,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
LEOZ-rapporten 4: Inclusief bekwaam / LEOZ-rapporten / 4
LEOZ-rapporten 4: Inclusief bekwaam / LEOZ-rapporten / 4
Echt gebruikt
9,60
271000763
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789044124729
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Garant Uitgevers p/a Maklu B.V.
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
104

Waar gaat het over?

Inclusief onderwijs wordt gekenmerkt door samenwerking en participatie: met en door leerlingen, ouders, collega’s en andere betrokkenen in en om de school. Hierin vervullen de leraren/docenten die voor de groep staan een sleutelrol. Zij fungeren als vertrouwenspersoon voor hun leerlingen en zij geven diversiteitsleren vorm. Voor leerlingen met bijzondere ondersteuningsbehoeften kunnen ze een beroep doen op een gespecialiseerde begeleider en iemand die zorg draagt voor een goede afstemming van activiteiten en voorzieningen. Dit boek beschrijft de generieke kwaliteiten die in inclusief onderwijs van de leraar, de gespecialiseerde begeleider en de (zorg) coördinator worden gevraagd. Voor de uitwerking van het boek is op basis van literatuurstudie, raadpleging van mensen uit de praktijk en consultatie van deskundigen het basisprofiel van SBL aangevuld. Op basis van Inclusief Bekwaam is een quick scan ontwikkeld, bedoeld als hulpmiddel bij het in kaart brengen van gewenste en aanwezige kwaliteiten, voor individuele leraren én voor het team als geheel.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

Johan Deklerck
De preventiepiramide
3+1 actie
45,20
Fredrike Bannink
Positieve psychologie
3+1 actie
27,80
Ilona de Zeeuw-Jans
Ontwikkeling in de groep
3+1 actie
17,95
3+1 actie
20,70
50% korting
3+1 actie
7,60
Kathleen Mortier, Elisabeth de Schauwer
Inclusief onderwijs in de praktijk
Geef me een seintje