• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Lastige clienten, wat doe je ermee?

een beleidsmatige aanpak van agressie bij publiekscontacten
Auteur J. Huber
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.

23,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Lastige clienten, wat doe je ermee?
Lastige clienten, wat doe je ermee?
Als nieuw
23,20
10000010507
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789012083997
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Sdu B.V.
Jaar van uitgifte
1996
Aantal pagina's
120

Waar gaat het over?

'Als je niet direct regelt dat mij elektra weer wordt aangesloten, weet ik je thuis te vinden. Zag ik je laatst niet dat huis op de Lindengracht binnengaan?' Veel mensen die werkzaam zijn in de dienstverlenende sector worden regelmatig met agressieve opmerkingen van klanten geconfronteerd. En helaas blijft het niet altijd bij woorden. Gezien de toename van incidenten kan worden vastgesteld dat dit soort agressie de laatste jaren blijkbaar een 'normaal' maatschappelijk verschijnsel is geworden. De fysieke en psychische schade die hierdoor geleden wordt is niet alleen vervelend door de direct betrokkenen, ook organisaties lijden aanzienlijke (financiële) schade. Deze ontwikkelingen waren voor de Sociale Dienst Amsterdam aanleiding om een anti-agressieproject op te zetten. De uitkomsten van dit succesvol verlopen project zijn verwerkt in deze uitgave. Door de unieke aanpak is dit boek ook bruikbaar voor andere dienstverlenende organisaties en ondernemers die agressie van cliënten tegen he
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies