• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kwaliteitencirkel

Een Eenvoudig En Resultaatgricht Alternatief Voor Competentiemanagement
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789052615011
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina's
136

Waar gaat het over?

De Kwaliteitencirkel 1e druk is een boek van Diddo van Zand uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052615011 In dit boek laten de auteurs zien hoe kwaliteitsmanagement zich onderscheidt door meer aandacht voor resultaten dan gedrag, en een betere aansluiting op de manier waarop managers denken over medewerkers. Daarnaast richt kwaliteitsmanagement zich op de dialoog tussen manager en medewerker, en op het managen van competenties in plaats van ingewikkelde competentietalen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Stapelweken
4,95
Stapelweken
19,55
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Stapelweken
4,95
Stapelweken
19,55
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81