Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Koud bellen: brrr...

succesvolle koude acquisitie voor het MKB
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

31,65

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Koud bellen: brrr...
Koud bellen: brrr...
Als nieuw
31,65
481601659
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789085705628
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boekenbent, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
160

Waar gaat het over?

Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACEKoude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je liefis, wordt afgewezen.Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende ‘doe-boek’ geeft je structuur,voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.Een praktijkgericht boek waardoor je meer afspraken zult krijgen met nieuweklanten, omdat je:• effectiever en efficiënter wordt;• er meer plezier aan beleeft;• leert omgaan met angst voor afwijzing.Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met eenacquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten.Drs. Victor Bonke (1960) kan bogen op meer dan 25 jaar succesvolle koude acquisitie-ervaring in het B2B-segment. Waar collega’s afhaakten tijdens koude acquisitie, ging hij door en had hij zijn agenda vol met afspraken met prospects. Zijn zeer praktische en herkenbare visie draagt hij vanuit zijn bedrijf Acquiro door middel van presentaties, workshops en nu dit boek, over aan andere (sales)professionals.De in dit boek beschreven visie op koude acquisitie heeft inmiddels duizendencommerciële mensen ervan overtuigd dat koude acquisitie een kosteneffectief middel is om nieuwe klanten binnen te halen. Jij kunt dat nu ook ervaren, wanneer je dit boek leest en de beschreven werkwijze gaat hanteren.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
43,85
Tweedehands Beetje gebruikt
41,60
nog 1 op voorraad
12,90
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Als nieuw
43,85
Tweedehands Beetje gebruikt
41,60
nog 1 op voorraad
12,90
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

Jan Bloemhof
Alles = verkopen
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad