• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klantgestuurde businessmodellen

innoveren tot in het hart van je organisatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

7,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klantgestuurde businessmodellen
Klantgestuurde businessmodellen
Als nieuw
7,90
ISBN
9789089651488
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
228

Waar gaat het over?

Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je je niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, word je vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen.Je kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen je businessmodel. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt je om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen en laat zien welke mogelijke consequenties dat heeft. Daarmee biedt het alle bouwstenen om te innoveren tot in het hart van je organisatie.*Een simpel en verfrissend model om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen.*Verplichte literatuur binnen het managementonderwijs, beproefd in de adviespraktijk.*Met nieuwe voorbeelden en onderwerpen, zoals de gevolgen voor je merk.
Lees verder

Recensies

0 recensies