• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klanten Winnen

Hoe een accountplan de klantfocus vergroot
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

19,50 9,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klanten Winnen
Klanten Winnen
Echt gebruikt
9,75
972000282
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013056693
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina's
121

Waar gaat het over?

In Klanten winnen geven Sicco Santema en Jeroen van de Rijt concrete handvatten aan accountmanagers, marketeers en commerciele directeuren om accountplanning naar een volgend niveau te tillen. Het boek helpt om nieuwe producten of diensten in de markt te zetten en om bestaande relaties verder uit te bouwen. Om de business van de klant beter te begrijpen wordt in dit boek stilgestaan bij de klant, zijn markt en zijn inkoopgedrag. Het gaat hierbij vooral om modellen en handige theorieën die helpen om de business van de klant duidelijk in beeld te krijgen. Het doel hiervan is om met de klant te leren meedenken, maar ook om in te kunnen spelen op echte behoeften die de klant heeft (of denkt te hebben). Het boek is dan ook een middel om het denken binnen het commerciele team te enthousiasmeren en aan te wakkeren.

Prof. mr. dr. ir. Sicco C. Santema is hoogleraar Marketing en Ketenmanagement aan de Technische Universiteit Delft en oprichter van organisatieadviesbureau Scenter. Jeroen van de Rijt is senior consultant bij Scenter. Santema en Van de Rijt hebben vele publicaties op hun naam, waaronder de boeken Marketingplanning, de kunst van het kiezen en Het definitieve marketingplan.

Als je nú een jaarabonnement neemt op Tijdschrift voor Marketing, ontvang je het boek 'Klanten winnen' als welkomstgeschenk .
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
25% korting
11,30 8,47
Peter Hinssen
The new normal
Tweedehands Beetje gebruikt
17,00
Tweedehands Beetje gebruikt
10,25
Charlotte Meindersma
Het Bestsellerboek
Tweedehands Beetje gebruikt
17,00
Charlotte Meindersma
Het Bestsellerboek
Tweedehands Als nieuw
18,04
50% korting
5,45 2,72
25% korting
11,30 8,47
Peter Hinssen
The new normal
Tweedehands Beetje gebruikt
17,00
Tweedehands Beetje gebruikt
10,25
Charlotte Meindersma
Het Bestsellerboek
Tweedehands Beetje gebruikt
17,00
Charlotte Meindersma
Het Bestsellerboek
Tweedehands Als nieuw
18,04