• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kennismanagement / Harvard business review reeks

Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%

12,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Kennismanagement / Harvard business review reeks
Kennismanagement / Harvard business review reeks
Als nieuw
12,30
360702289
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789070512934
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Uitgeverij Thema
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina's
174

Waar gaat het over?

Kennismanagement omvat de manier waarop ondernemingen hun intellectuele eigendom creëren, communiceren en vergroten. Kennismanagement is in korte tijd uitgegroeid als een van de belangrijkste vaardigheden waarin ondernemingen moeten uitblinken in het informatietijdperk in opkomst. In 'Harvard Business Review' zijn intussen talrijke artikelen over dit thema verschenen. In deze bundeling vindt de lezer een selectie van acht belangrijke artikelen: - the Coming of the New Organization (Peter Drucker) - The Knowledge Creating Company (Ikujiro Nonaka) - Building a Learning Organization (David Garvin) - Teaching Smart People How to Learn (Chris Argyris) - Putting Your Company' s Whole Brain to Work (Dorothy Leonard and Susaan Straus) - How to Make Experience Your Company' s Best Teacher (Art Kleiner and Georg Roth) - Research That Reinvents the Corporation (John Seely Brown) - Managing Professional Intellect (James Brian Quinn, Philip Anderson and Sydney Finkelstein)
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies