• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Jezus Wast Witter Dan Wit

Hoe De Katholieke Kerk De Marketing Heeft Uitgevonden
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

6,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Jezus Wast Witter Dan Wit
Jezus Wast Witter Dan Wit
Als nieuw
6,90
10000290099
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789045841861
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
173

Waar gaat het over?

Heeft de Katholieke Kerk een marketingcursus gevolgd? Monseigneur Ernesto Vecchi geeft zijn reactie: 'Meent u dat serieus? De Kerk kan die cursus alleen geven. Jezus is immers degene die met marketing is begonnen, al meer dan tweeduizend jaar geleden.'

Wie zijn product onder de aandacht wil brengen, moet zorgen dat het zichtbaar is - een kerktoren die overal boven uitstijgt helpt daarbij. Het product moet toegankelijk zijn - de deur van de kerk staat altijd open. Het product moet uniek zijn - het geloof verkondigt het woord van de enige, unieke God.

Bruno Ballardini laat onomstotelijk zien hoe de Vaticaanse multinational al vanaf het begin zijn waren slijt met precies die technieken die tegenwoordig in de marketing worden toegepast. Van prijspolitiek tot merchandising en proefmonsters - alles komt aan bod.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
17,55
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Beetje gebruikt
12,90
25% korting
7,50 5,62
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
17,55
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Beetje gebruikt
12,90
25% korting
7,50 5,62