• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

IT- Service Management Op Basis Van ITIL

2011
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

15,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
IT- Service Management Op Basis Van ITIL
IT- Service Management Op Basis Van ITIL
Beetje gebruikt
15,30
ISBN
9789087538019
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Van Haren Publishing
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
1

Waar gaat het over?

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen in HBO, MBO (België: secundair en hoger onderwijs), enz.

De veranderingen die ITIL heeft ondergaan in de 2011-Editie zijn volledig verwerkt in deze uitgave. Lezers zullen ontdekken dat deze uitgave niet alleen alle belangrijke aspecten van ITIL 2011 editie behandelt, maar dat het vooral ook een zeer onmisbaar leerboek is voor iedereen die zich wil voorbereiden op het ITIL Foundation-examen, vanwege de duidelijke structuur en heldere schrijfwijze. Daarnaast is het boek ook geschikt als leerboek ter voorbereiding op het ITIL Intermediate examen.

Vanzelfsprekend wordt een heldere uitleg gegeven over de ITIL levenscyclus (life cycle):
*Levenscyclus fase: Servicestrategie
*Levenscyclus fase: Serviceontwerp
*Levenscyclus fase: Servicetransitie
*Levenscyclus fase: Serviceproductie
*Levenscyclus fase: Continue Serviceverbetering

Nieuw ten opzichte van de vorige druk van ITIL (op basis van ITIL versie 3) zijn de processen voor strategiemanagement en klantrelatiebeheer. Ook de andere nieuwe en gewijzigde concepten van ITIL 2011 Editie komen in dit boek aan bod. Dit betekent dat lezers daardoor toegang hebben tot al die begrippen en concepten, die een spilfunctie vervullen in de dagelijkse activiteiten op het gebied van IT-servicemanagement. In een aparte bijlage worden de verschillen tussen ITILv3 en ITIL 2011 Editie toegelicht.

Bij dit boek is separaat (gratis, via internet) verkrijgbaar:
*een Glossary (verklarende woordenlijst) met daarin de Nederlandstalige en Engelstalige ITIL-termen en de bijbehorende definitie
*alle afbeeldingen in het boek, in Powerpoint formaat.
http://www.vanharen.net/9789087538019/IT-servicemanagement_op_basis_van_ITIL®_2011_Editie_(dutch_version)?filter_name=8019
Klik op de knop Training Material bij het boek op onze website.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
16,95
nog 1 op voorraad
24,95
[{:name=>"A. Shahim", :role=>"B01"}]
KRACHT VAN DE VERNIEUWING
nog 1 op voorraad
12,00
J.L.G. Dietz
Architecture
nog 1 op voorraad
26,20
nog 1 op voorraad
16,95
nog 1 op voorraad
24,95
[{:name=>"A. Shahim", :role=>"B01"}]
KRACHT VAN DE VERNIEUWING
nog 1 op voorraad
12,00
J.L.G. Dietz
Architecture
nog 1 op voorraad
26,20

Anderen bekeken ook