• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Is jouw bedrijf wel merkwaardig genoeg?

Genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs 2015
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
30% korting

6,65

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Is jouw bedrijf wel merkwaardig genoeg?
Is jouw bedrijf wel merkwaardig genoeg?
Als nieuw
6,65
ISBN
9789089652621
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
144

Waar gaat het over?

MerkWaardige bedrijven weten precies wat hun bewezen toegevoegde waarde is. Voor hen geen zesjescultuur. Ze doen er alles aan om inspirerend en waardevol te zijn voor hun klanten. Daarbij maken ze optimaal gebruik van talent, energie en financiële middelen. Het zijn bedrijven waar klanten enthousiast van worden en graag zaken mee doen. Het zijn bovendien bedrijven die hun medewerkers weten te inspireren.



Na de succesvolle introductie van zijn eerste boek Ben jij wel MerkWaardig genoeg? komt Kasper Klaarenbeek nu met het vervolg. In dit boek laat hij zien hoe je als organisatie nu en in de toekomst het verschil maakt in de relatie met je klanten. Dat doet hij op zijn welbekende manier: prikkelend, positief en praktisch.



Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg? Je leest het in dit boek!



* Het vervolg op de bestseller Ben jij wel MerkWaardig genoeg?

* Een inspirerend doeboek dat je helpt om keuzes te maken, zaken uit te werken en plannen om te zetten naar acties

* Met een groot aantal voorbeelden van MerkWaardige bedrijven

* Met gratis toegang tot een handige digitale toolbox, die je helpt om je ideeën van het papier af te krijgen





Kasper Klaarenbeek is veelgevraagd spreker, trainer en businesscoach voor ondernemende organisaties. In 2013 stond hij in de Speakers Academy top 100 van meest gevraagde sprekers. Op een vriendelijk-confronterende manier werkt hij met zijn klanten aan concrete resultaatverbetering.



De nieuwe werkelijkheid vraagt scherpte, de bereidheid om te veranderen, keuzes te maken en beweging te realiseren. Kasper Klaarenbeek slaagt er met dit boek in die scherpte op te roepen bij de lezer. Hij daagt je op een zeer toegankelijke wijze uit om met de door hem geboden MerkWaardige inzichten aan de slag te gaan.

Bart van den Nieuwenhof, CEO La Place



En weer slaagt Kasper erin om een heikel thema aan te snijden: het echte onderscheidende vermogen van organisaties. In deze disruptieve wereld kun je als bedrijf alleen overleven door merkwaardig genoeg te zijn!

Fou-Khan Tsang RA, bestuursvoorzitter Alfa Accountants en Adviseurs
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Aartjan van Erkel
Verleiden op internet
5,85
Emilie Sobels
Babe, you got this
4,95
Aartjan van Erkel
Maak ze gek!
9,50
10% korting
Esther Gerritsen
De trooster
10,15
Sandro Veronesi
Zeldzame aarden
9,60
25% korting
6,15
5,45
9,95
14,95
sorry, niet op voorraad