Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Is It Good Enough...

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789462261433
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
van Zoetendaal
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina's
64

Waar gaat het over?

Deze monografie gaat over het ontwikkelen en evalueren van ontwerpconcepten en waarom die vaardigheid cruciaal is bij het aanpakken van complexe problemen. Deze monografie gaat over het ontwikkelen en evalueren van ontwerp-concepten en waarom die vaardigheid cruciaal is bij het aanpakken van complexe problemen. Het laat zien hoe vertrouwen op je eigen intuïtie kan leiden tot relevante concepten en oplossingen. Het is van toepassing op allerlei uitdagingen: van die van Schiphol Airport tot aan hoe dementerende bejaarden actief te maken. De centrale boodschap in deze publicatie: blijf jezelf continu afvragen ‘Is het goed genoeg?’. De ‘design markt’ is de afgelopen decennia enorm geprofessionaliseerd, een ontwikkeling die alleen maar toegejuicht kan worden. Er is enorme progressie gemaakt op allerlei gebieden, van nieuwe materialen tot hoe om te gaan met organisaties, gedragsverandering, emoties, data en technologie. Het relatief jonge beroep van ontwerper maakt tumultueuze tijden door. We waren ooit ontwerpers van dingen, maar tegenwoordig willen we idealiter onafhankelijk zijn van middelen. We pakken de uitdagingen liever aan bij de wortel. Als gevolg hiervan zijn ontwerpoplossingen tegenwoordig niet noodzakelijkerwijs fysieke producten, maar nemen ze in toenemende mate de vorm aan van services, systeemveranderingen of onverwachte combinaties van producten en diensten. Te midden van al deze ontwikkelingen maakt volgens Jeroen van Erp uiteindelijk maar één factor het verschil: de kwaliteit van het idee. Revolutionaire ontwikkelingen worden gedreven door ideeën die tot de verbeelding spreken, ballen aan het rollen brengen en uiteindelijk resulteren in relevante en impactvolle oplossingen. In een wereld die steeds complexer wordt, is het de taak van de ontwerper om die ideeën te ontwikkelen, te onderbouwen en te bevorderen. Deze publicatie is een bescheiden poging van Van Erp om een ​​kernvraag te beantwoorden die centraal staat in dit alles: hoe weet je dat iets een goed idee is? Jeroen van Erp is oprichter van het internationaal strategisch ontwerpbureau Fabrique en hoogleraar aan de faculteit Industrieel Ontwerpen, TU Delft. Engelstalig
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
R. Ramakers
Less + more
70% korting
nog 1 op voorraad
16,00 4,80
nog 1 op voorraad
39,85
Sandra Stewart
Grafisch ontwerpen
Tweedehands Beetje gebruikt
14,30
Sandra Stewart
Grafisch ontwerpen
Tweedehands Als nieuw
14,30
nog 1 op voorraad
53,40
nog 1 op voorraad
5,65
R. Ramakers
Less + more
70% korting
nog 1 op voorraad
16,00 4,80
nog 1 op voorraad
39,85
Sandra Stewart
Grafisch ontwerpen
Tweedehands Beetje gebruikt
14,30
Sandra Stewart
Grafisch ontwerpen
Tweedehands Als nieuw
14,30
nog 1 op voorraad
53,40
nog 1 op voorraad
5,65

Anderen bekeken ook

Irene Vallejo
Papyrus
21,00
40% korting
9.999,00 8,40
Jassy Davis
Winter warmers
31,15