• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Is It Good Enough...

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789462261433
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
van Zoetendaal
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
64

Waar gaat het over?

Deze monografie gaat over het ontwikkelen en evalueren van ontwerpconcepten en waarom die vaardigheid cruciaal is bij het aanpakken van complexe problemen. Deze monografie gaat over het ontwikkelen en evalueren van ontwerp-concepten en waarom die vaardigheid cruciaal is bij het aanpakken van complexe problemen. Het laat zien hoe vertrouwen op je eigen intuïtie kan leiden tot relevante concepten en oplossingen. Het is van toepassing op allerlei uitdagingen: van die van Schiphol Airport tot aan hoe dementerende bejaarden actief te maken. De centrale boodschap in deze publicatie: blijf jezelf continu afvragen ‘Is het goed genoeg?’. De ‘design markt’ is de afgelopen decennia enorm geprofessionaliseerd, een ontwikkeling die alleen maar toegejuicht kan worden. Er is enorme progressie gemaakt op allerlei gebieden, van nieuwe materialen tot hoe om te gaan met organisaties, gedragsverandering, emoties, data en technologie. Het relatief jonge beroep van ontwerper maakt tumultueuze tijden door. We waren ooit ontwerpers van dingen, maar tegenwoordig willen we idealiter onafhankelijk zijn van middelen. We pakken de uitdagingen liever aan bij de wortel. Als gevolg hiervan zijn ontwerpoplossingen tegenwoordig niet noodzakelijkerwijs fysieke producten, maar nemen ze in toenemende mate de vorm aan van services, systeemveranderingen of onverwachte combinaties van producten en diensten. Te midden van al deze ontwikkelingen maakt volgens Jeroen van Erp uiteindelijk maar één factor het verschil: de kwaliteit van het idee. Revolutionaire ontwikkelingen worden gedreven door ideeën die tot de verbeelding spreken, ballen aan het rollen brengen en uiteindelijk resulteren in relevante en impactvolle oplossingen. In een wereld die steeds complexer wordt, is het de taak van de ontwerper om die ideeën te ontwikkelen, te onderbouwen en te bevorderen. Deze publicatie is een bescheiden poging van Van Erp om een ​​kernvraag te beantwoorden die centraal staat in dit alles: hoe weet je dat iets een goed idee is? Jeroen van Erp is oprichter van het internationaal strategisch ontwerpbureau Fabrique en hoogleraar aan de faculteit Industrieel Ontwerpen, TU Delft. Engelstalig
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Gert Staal
Pastoe
sorry, niet op voorraad
Michel van Tongeren, Michel van Tongeren
Een op een, de essentie van retail branding en design
Tweedehands Beetje gebruikt
10,80
W. Muller, W. Muller
Vormgeven
Tweedehands Beetje gebruikt
21,35
nog 1 op voorraad
5,45
Sarah de Boer-Schultz, Shonquis Moreno
Goods
Tweedehands Nieuw
12,15
Gert Staal
Pastoe
sorry, niet op voorraad
Michel van Tongeren, Michel van Tongeren
Een op een, de essentie van retail branding en design
Tweedehands Beetje gebruikt
10,80
W. Muller, W. Muller
Vormgeven
Tweedehands Beetje gebruikt
21,35
nog 1 op voorraad
5,45
Sarah de Boer-Schultz, Shonquis Moreno
Goods
Tweedehands Nieuw
12,15

Anderen bekeken ook

Irene Vallejo
Papyrus
24,20
Jassy Davis
Winter warmers
10,80
Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Het succes van internal branding
16,80