• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Interne-klantgerichtheid / Kluwer quality memo

Gericht verbeteren in de praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
25% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

14,95 11,21

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Interne-klantgerichtheid / Kluwer quality memo
Interne-klantgerichtheid / Kluwer quality memo
Echt gebruikt
11,21
380901756
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789026726095
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
1997
Aantal pagina's
76

Waar gaat het over?

In dit boekje worden de relaties tussen de interne klant en de leverancier en het meten van de tevredenheid van de interne klant besproken. Het accent ligt op de wijze waarop praktische invulling kan worden gegeven aan het verbeterproces met behulp van een onderzoek naar de tevredenheid van de interne klant. Hierbij wordt een antwoord gezocht op de volgende vragen: Wat is het nut van klanttevredenheidsonderzoeken? Met welke zaken krijg je te maken? Waar plaats je ze in je bedrijfssvoering en hoe zet je de resultaten om in concrete verbeteringen? De gedachte achter een dergelijk onderzoek is niet op de eerste plaats het verzamelen van cijfers maar het kweken van begrip en het stimuleren van correct en professioneel gedrag ten opzichte van collega's (interne klanten) Het boekje is vooral bedoeld voor managers die concreet invulling willen geven aan hun kwaliteitsbeleid en inzien dat de houding van medewerkers het verschil uitmaakt tussen een goede onderneming en een excellente ondernemin
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies