• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Internationaal ondernemen

een inleiding
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

60,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Internationaal ondernemen
Internationaal ondernemen
Als nieuw
60,90
ISBN
9789001575427
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
364

Waar gaat het over?

Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht. Het boek is inzetbaar voor verschillende hoger beroepsopleidingen waarin internationaal ondernemen, internationale handel, internationaal management en globalisering een onderdeel vormt van het curriculum. In deze editie is nieuwe casuïstiek opgenomen en zijn feiten en cijfers geactualiseerd. Onderwerpen als blockchain en INCO terms 2020 zijn toegevoegd. Daarnaast is er meer aandacht voor nieuwe ontwikkelingen in het zaken doen met andere landen zoals de nieuwe zijderoute-landen en organisatiemodellen op wereldniveau. De student leert aan de hand van casussen en de vele praktijkvoorbeelden dat het bij internationaal ondernemen vooral om de dynamische internationale omgeving draait.-Sectorbreed inzetbaar voor studenten die kennismaken met internationaal ondernemen;-aansprekende praktijkkaders en cijfers brengen de wereld van het internationaal ondernemen tot leven; -geplaatst in de Europese context en in het Nederlands geschreven; Op de website www.internationaalondernemen.noordhoff.nl zijn Powerpoint presentaties van de leerstof en uitwerkingen van de opdrachten en cases opgenomen. De digitale toetsen geven de student feedback en studieadvies.Docenten kunnen zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Ook zijn er extra, afgeschermde, toetsvragen beschikbaar. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats.DoelgroepInternationaal ondernemen wordt gebruikt voor een breed aantal studie: Bedrijfskunde, Commerciële Economie, Finance & Control, Communicatie, Human Research Management, Ondernemerschap en Retail Management, Werktuigbouwkunde en Business Management. De auteursDr. Mr Radha Jethu-Ramsoedh is Program Manager MBA Fashion Management bij Business School Netherlands en werkte jarenlang bij een internationale verzekeringsmaatschappij. Ing. Maud Hendrickx Msc werkte vele jaren in de fashionbranche en bezocht tijdens haar carrière veel landen. Momenteel is zij verbonden aan Fontys Hogeschool.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,70
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
46,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,20
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,70
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
46,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,20