• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Interface en cyberspace

Inleiding in de nieuwe media
Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie

11,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Interface en cyberspace
Interface en cyberspace
Beetje gebruikt
11,95
10000278578
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789053565933
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Amsterdam University Press
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina's
359

Waar gaat het over?

Een nieuwe kijk op veranderingen die nieuwe media – vaak onopgemerkt – teweeggebracht hebben

Nieuwe media worden doorgaans verbonden met kenmerken als ‘digitaal’, ‘multimediaal’ en ‘interactief’. Maar belangrijker dan de technologische aspecten zijn de veranderingen die zij vaak onopgemerkt teweeggebracht hebben. Nieuwe media beïnvloeden oude media als film en televisie, maar bijvoorbeeld ook architectuur en stedenbouwkundige planning. Bovendien is de computer lang niet meer de enige toegangspoort tot cyberspace: chips in betaal- en klantenkaarten, irisscans, gsm’s, of barcodes in identiteitsbewijzen maken mogelijk van elke gebruiker een database. In dit boek worden begrippen en termen rond de nieuwe media geanalyseerd en uitgediept met de nadruk op esthetische en culturele kwesties.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Peter Olsthoorn
De macht van Facebook
25% korting
3+1 actie
5,45 4,09
3+1 actie
14,20
Peter Olsthoorn
De macht van Google
50% korting
3+1 actie
4,60 2,30
Peter Olsthoorn
De macht van Google
50% korting
3+1 actie
4,95 2,47
25% korting
3+1 actie
11,30 8,47
Peter Olsthoorn
De macht van Facebook
25% korting
3+1 actie
5,45 4,09
3+1 actie
14,20
Peter Olsthoorn
De macht van Google
50% korting
3+1 actie
4,60 2,30
Peter Olsthoorn
De macht van Google
50% korting
3+1 actie
4,95 2,47
25% korting
3+1 actie
11,30 8,47