• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Inside the box

kaer je creativiteit voor de beste resultaten
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789047005377
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Business Contact
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
270

Waar gaat het over?

Het cliché van brainstormsessies is: we moeten alles wat we nu weten loslaten en outside the box denken om creatief te zijn. Maar als je echt wilt innoveren kun je het beter anders aanpakken. De creatiefste en vernieuwendste ideeën ontstaan juist als je je beperkt tot wat je al kent en daar op een nieuwe manier naar kijkt - inside the box. Wat zou er bijvoorbeeld gebeuren als je een essentieel onderdeel van je product weglaat? Of als je dat onderdeel vermenigvuldigt? Drew Boyd en Jacob Goldenberg ontwikkelden hun verrassend eenvoudige methode op basis van jarenlang onderzoek. In dit boek laten ze zien hoe je aan de hand van vijf technieken op een heel systematische manier nieuwe ideeën kunt ontwikkelen. En dat het werkt blijkt uit de vele praktijkvoorbeelden; onder meer Johnson & Johnson, Procter & Gamble en Philips maakten al met succes gebruik van hun methode.
Lees verder

Recensies

0 recensies
70% korting
nog 1 op voorraad
10,30
nog 1 op voorraad
12,00
Tweedehands Beetje gebruikt
7,95
Tweedehands Als nieuw
26,80
70% korting
nog 1 op voorraad
14,20
70% korting
nog 1 op voorraad
10,30
nog 1 op voorraad
12,00
Tweedehands Beetje gebruikt
7,95
Tweedehands Als nieuw
26,80
70% korting
nog 1 op voorraad
14,20

Anderen bekeken ook

Peter Ros
Warorde
6,00
7,65
70% korting
12,00
Vera Winthagen
Doendenken
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Lee Crutchley
Get Lost!
sorry, niet op voorraad