Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Inkoop in strategisch perspectief

Analyse, planning en praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie

14,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Inkoop in strategisch perspectief
Inkoop in strategisch perspectief
Echt gebruikt
14,04
1010800333
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013024869
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina’s
589

Waar gaat het over?

Elk hoofdstuk opent met de leerdoelen. Na een inleidende case volgen de belangrijkste concepten met veel illustraties. Elk hoofdstuk besluit met een compacte samenvatting en aanbevelingen voor de praktijk.

Deze opzet heeft de afgelopen jaren zijn waarde bewezen. In het academisch en hbo-onderwijs blijkt dit boek een uitstekend leerboek dat door studenten hoog wordt gewaardeerd. Het heeft ook zijn weg weten te vinden in de bedrijfspraktijk. Dit komt mede door de heldere beschrijvingen en het toegankelijke taalgebruik.

Deze vijfde, herziene druk bevat veel nieuw materiaal, waaronder:
- De kracht van internet voor onderzoek van internationale leveranciersmarkten;
- De betekenis van e-procurement, elektronische veilingen en marktplaatsen;
- Outscourcing en risicomanagement;
- Ontwikkelen en invoeren van gedifferentieerde inkoop- en leveranciersstrategieën;
- De rol en betekenis van inkoop binnen supply chain management;
- Nieuwe ontwikkelingen op het gebied van detailhandelsinkoop, waaronder ECR, VMI, CPFR en RFID
- Inkoop binnen een facilitaire omgeving met accent op het inkopen van NPR en diensten;
- De laatste ontwikkelingen op het gebied van inkoop binnen de overheid
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,60
David Stephenson
Big data ontrafeld
4=3 actie
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,90
4=3 actie
4,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,60
David Stephenson
Big data ontrafeld
4=3 actie
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,90

Anderen bekeken ook

4=3 actie
4,90
4=3 actie
29,95
4=3 actie
8,50
4=3 actie
36,25
40% korting
4=3 actie
30,05
Lydia Janssen, L. Janssen
Basisboek recht
sorry, niet op voorraad
Rob Erven, Daniël Roelfsema
Basisboek wiskunde in business
sorry, niet op voorraad
G. van den Heijden, E.I. Goedhart
Inkoopmodellenboek
sorry, niet op voorraad