• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Inhoudsanalyse

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

21,00 15,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Inhoudsanalyse
Inhoudsanalyse
Echt gebruikt
15,75
351601328
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789491560385
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina's
250

Waar gaat het over?

De media worden doorgaans als zeer invloedrijk voorgesteld: 'dat komt door de media' is een staande uitdrukking.Meestal verwijst men dan naar al dan niet 'verderfelijke' tendenties in de inhoud van bijvoorbeeld video's, strips, kranten, tijdschriften of televisieprogramma's.Om dat te onderzoeken zijn allerlei inhoudsanalyseprocedures ontwikkeld, die een kenmerk gemeenschappelijk hebben: het materiaal moet worden gelezen. Dat lijkt een basisvaardigheid, maar bij nader inzien zijn er allerlei methodische haken en ogen aan verbonden.In dit boek worden verschillende aspecten van het onderzoek van de media-inhoud toegelicht aan de hand van concrete onderzoeksvoorbeelden. Aan de orde komen zowel kwantitatieve als kwalitatieve en geautomatiseerde procedures; zowel de krant, de televisie als Internetmateriaal.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Tweedehands Als nieuw
33,00
Tweedehands Beetje gebruikt
31,25
Clay Shirky
Iedereen
Tweedehands Beetje gebruikt
5,10
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
6,30 4,72
Tweedehands Als nieuw
13,00
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Tweedehands Als nieuw
33,00
Tweedehands Beetje gebruikt
31,25
Clay Shirky
Iedereen
Tweedehands Beetje gebruikt
5,10
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
6,30 4,72
Tweedehands Als nieuw
13,00