• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

In 10 stappen van klant naar ambassadeur / 10 stappen

Verbeter je klantloyaliteit, krijg meer nieuwe klanten en profiteer van meer mond-tot-mondreclame
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789492926623
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
eBookPoint/Expertboek
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina's
88

Waar gaat het over?

Jij bent ambitieus en supergoed in jouw vakgebied. Je bent constant op jacht naar nieuwe klanten. Je weet dat er meer rendement uit je bestaande klanten te halen valt. Daarom besteed je veel geld, tijd en moeite om die nieuwe klanten te werven. Je levert de klant wat je hebt beloofd. Je komt je afspraken na. Ze geven aan dat ze tevreden zijn. Toch zijn je klanten niet altijd loyaal. Hoe kan dat? Daar heb je na het lezen van dit boek een antwoord op.Wil jij dat jouw klanten nieuwe klanten aandragen, wil je geen klanten meer kwijtraken en wil je vaker van mond-tot-mondreclame profiteren? Arnoud leert je in dit boek in slechts 10 stappen om ambassadeurs van je klanten te maken. Praktische voorbeelden helpen je hierbij. Dit boek is vooral bedoeld voor ambitieuze ondernemers en bedrijven, die vanaf nu willen profiteren van een verbeterde klantloyaliteit en meer nieuwe klanten. Aan het eind van het boek heb jij een uitgewerkt plan met jouw persoonlijke aftersales-strategie. Jouw bedrijf wordt een bedrijf waarmee mensen graag zakendoen. Waar medewerkers graag willen werken en waarover mensen praten. OVER DE AUTEUR:Arnoud Kuipers is een ‘award winning’ aftersales trainer. Zo werd Arnoud in 2018 verkozen tot Drents ondernemer van de maand. Met zijn bedrijf 123aftersales helpt hij ambitieuze ondernemers en vakbedrijven om ambassadeurs van hun klanten te maken. Arnoud weet als geen ander welke technieken je kunt gebruiken en wat de allerbeste aftersales-strategie is. RECENSIE:‘Ik ben superblij met het verschijnen van dit boek. Ik ben ervan overtuigd dat het veel mensen gaat helpen om loyale klanten van échte waarde voor uw organisatie te laten zijn.’ Feike Cats – Specialist ‘Klanthousiasme & Verleuken’
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
14,50
W. Somerset Maugham
Op het Scherp van de Snede
Tweedehands Echt gebruikt
12,95
Geef me een seintje
H.J. van Nijnatten-Doffegnies
1 Moeder geerte omnibus
25% korting
4,90 3,67
50% korting
8,15 4,07
Vicente Hao Chin, Vicente Hao Chin
The Process of Self-Transformation
25% korting
21,50 16,12
Tweedehands Beetje gebruikt
14,50
W. Somerset Maugham
Op het Scherp van de Snede
Tweedehands Echt gebruikt
12,95
Geef me een seintje
H.J. van Nijnatten-Doffegnies
1 Moeder geerte omnibus
25% korting
4,90 3,67
50% korting
8,15 4,07
Vicente Hao Chin, Vicente Hao Chin
The Process of Self-Transformation
25% korting
21,50 16,12

Anderen bekeken ook

50% korting
5,22
Geef me een seintje
David Meerman Scott, David Meerman Scott
De nieuwe regels van social media 3de druk
Geef me een seintje