Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

In 10 stappen succesvol transformeren / In 10 stappen

Stel mensen centraal en benut de beweging in je organisatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

17,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
In 10 stappen succesvol transformeren / In 10 stappen
In 10 stappen succesvol transformeren / In 10 stappen
Als nieuw
17,10
1015100685
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789493277304
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
eBookPoint/Expertboek
Jaar van uitgifte
2022

Waar gaat het over?

Geef jij leiding aan, of ben jij betrokken bij een transformatietraject binnen jouw organisatie en wil je dat deze succesvol wordt? Lees dan eerst dit boek. Het blijkt namelijk ongelofelijk moeilijk om mensen achter grote veranderingen te scharen. Zeker als niet duidelijk is wat het allemaal voor henzelf betekent.

Vrijwel geen enkel bedrijf ontkomt aan transformeren. Dit boek is een onmisbare bron van informatie en inspiratie voor elke transformatie. Pauline biedt jou een leidraad om vanaf het begin mensen centraal te stellen en de energie in jouw organisatie te richten op de toekomst, op een gezamenlijke nieuwe realiteit.

In dit boek lees je niet over de zogenaamde ‘harde kant’ van transformaties en changes maar over de ‘zachte kant’; de invloed van mensen op het succes van veranderingen. De 10 stappen kun je gebruiken om (onderdelen van) een bestaande transformatiestrategie te toetsen of aan te scherpen, als leidraad om je engagement-strategie te ontwikkelen of om binnen jouw organisatie het gesprek aan te gaan over ‘de mensenkant’ van transformeren.

Stel mensen centraal en benut de beweging in jouw organisatie voor een succesvolle transformatie.

Pauline Kamphuis is een ervaren communicatieleider, met een trackrecord in de zakelijke markt. Ze studeerde Commerciële Economie en Corporate Communication. Verder voltooide ze cursussen en opleidingen onder andere op het gebied van organisatiecultuur, leiderschap en branding. Ze is eigenaar van strategyC en helpt organisaties bij vraagstukken op het gebied van communicatie, content, cultuur en change.

‘Geen transformatie is hetzelfde, maar deze stappen zijn essentiële ankerpunten voor je strategie. Ze helpen valkuilen te ontwijken en zicht te houden op het doel.’ Frank Ruigrok, Senior Director of Transformation & Information

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Satomi Ichikawa, H. Laurey
Nikkie en sanne gaan naar de markt
nog 1 op voorraad
17,00
nog 1 op voorraad
14,50
40% korting
nog 1 op voorraad
18,00
Nisa Abdoelbasier, Ray Geerling
Sociaal Info juli 2021
40% korting
nog 1 op voorraad
44,30
nog 1 op voorraad
12,60
nog 1 op voorraad
9,60
Satomi Ichikawa, H. Laurey
Nikkie en sanne gaan naar de markt
nog 1 op voorraad
17,00
nog 1 op voorraad
14,50
40% korting
nog 1 op voorraad
18,00
Nisa Abdoelbasier, Ray Geerling
Sociaal Info juli 2021
40% korting
nog 1 op voorraad
44,30
nog 1 op voorraad
12,60
nog 1 op voorraad
9,60