• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

IMPACT! via de nieuwsmedia

een hoe?- en doe!-boek voor wetenschappers
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

17,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
IMPACT! via de nieuwsmedia
IMPACT! via de nieuwsmedia
Beetje gebruikt
17,00
ISBN
9789082558500
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
ElroyCOM Training
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
120

Waar gaat het over?

IMPACT! via de nieuwsmedia
Een Hoe?- en Doe!-boek voor wetenschappers

Dit boek is bedoeld voor wetenschappers uit alle wetenschappelijke disciplines, die praktische tips willen over de interactie met de nieuwsmedia. Waarom zou je eigenlijk in de nieuwsmedia willen? Zijn er ook redenen om dat niet te doen? Wat doe je als je door een journalist benaderd wordt? Hoe houd je controle over het proces? Hoe zorg je ervoor dat het bijdraagt aan je carrière? Een Hoe?-boek, dus. De opdrachten in dit boek bieden je de mogelijkheid zelf te oefenen, en daarmee is het ook een Doe!-boek. Door de heldere indeling van het boek zoek je makkelijk een vraag op en vind je vervolgens informatie, tips en oefeningen. Enkele wetenschappers, een voorlichter en een wetenschapsjournalist delen hun ervaringen en geven tips.

Met bijdragen van:
Hoogleraren Roshan Cools, Paul Groot, Maarten Kleinhans en Liesbeth van Rossum, universitair docent Daniëlle Slootjes, voorlichter en medeoprichter van de Vereniging Wetenschapsjournalisten Nederland Huub Eggen, en freelance wetenschapsjournalist en publicist Govert Schilling.

ElroyCOM Training biedt al meer dan tien jaar trainingen, intervisie en coaching aan wetenschappers in de categorieën Management, Communicatie, Loopbaan, Topvrouwen, Scientific Happiness, en Selling Science. Met meer dan 20 trainers en trainingsacteurs die allen academisch geschoold zijn en de academia goed kennen, trainde ElroyCOM al meer dan 10.000 wetenschappers. Directeur dr. Elroy Cocheret de la Morinière was universitair docent wetenschapscommunicatie en de succesvolle mediatraining is een van zijn voornaamste expertises. Samen met zijn senior trainers ingenieur Mark van der Zwan en psycholoog Paulien Weikamp schreef hij dit boek.
www.ElroyCOM.nl
Lees verder

Recensies

0 recensies
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
4=3 actie
13,50
4=3 actie
15,50
4=3 actie
10,35
4=3 actie
16,95
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
4=3 actie
13,50
4=3 actie
15,50
4=3 actie
10,35
4=3 actie
16,95