• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

IKZ - Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

Auteur Onbekend
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001050832
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Auteur
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
283

Waar gaat het over?

Integrale Kwaliteitszorg en Verbetermanagement is geschreven voor studenten uit het hbo en het cursorisch onderwijs. Nog meer dan de vorige edities is deze vierde druk gericht op de beroepspraktijk. Aan de hand van uitgebreide en herkenbare praktijkvoorbeelden krijgt de student inzicht in het hele proces van kwaliteitszorg. Daarbij wordt ruim aandacht besteed aan de dagelijkse praktijk van de consultancy. Een belangrijke verandering ten opzichte van eerdere edities is dat deze vierde druk niet alleen ingaat op de praktijk van het bedrijfsleven, maar dat ook de non-profitsector nadrukkelijk aan bod komt. De visie op kwaliteit en kwaliteitszorg in bijvoorbeeld de gezondheidszorg verschilt immers wezenlijk van die uit de private sector. Ook aan dienstverlening wordt in deze herziening meer aandacht besteed.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook