• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

IDENTITEIT EN IMAGO, 2E

grondslagen van corporate communication
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

4,60 2,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
IDENTITEIT EN IMAGO, 2E
IDENTITEIT EN IMAGO, 2E
Echt gebruikt
2,30
392001594
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052611457
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
1996
Aantal pagina's
291

Waar gaat het over?

Ik ken geen andere literatuur waarin zo veel modellen zo systematisch en functioneel zijn ondergebracht en waarin wordt aangegeven wanneer welk model van toepassing is. In het bijzonder wordt aandacht geschonken aan bouwstenen die in 'marketing communicatie', 'organisatiekunde' en 'strategisch management' zijn te vinden. informatie over de eerste editie) Sinds het verschijnen van de eerste editie van 'identiteit en Imago heeft het vakgebied corporate communication stormachtige ontwikkelingen doorgemaakt. Deze tweede editie van dit succesvolle en inmiddels ook in het Engels verschenen boek is daarom ingrijpend geactualiseerd op basis van de in nationaal en internationaal onderzoek verkregen nieuwe inzichten. Na bespreking van de theorie, meetmethoden en praktijkvoorbeelden van corporate identity, corporate image en corporate identity programma's wordt een visie gepresenteerd op het gebied van de organisatie van de communicatie. Case studies van onder andere Rabobank, Canon, Akzo Nobel en Fortis maken ten slotte duidelijk hoe bepaalde organisaties er reeds in geslaagd zijn de theoretische uitgangspunten van corporate communication toe te passen in hun eigen situatie.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
25% korting
Stapelweken
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
Stapelweken
13,45
James Harrison
MET OPEN VIZIER
25% korting
Stapelweken
11,50 8,62
Stapelweken
8,60
Pieter Bas Jansen
de geldmachine
Stapelweken
10,50
25% korting
Stapelweken
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
Stapelweken
13,45
James Harrison
MET OPEN VIZIER
25% korting
Stapelweken
11,50 8,62
Stapelweken
8,60
Pieter Bas Jansen
de geldmachine
Stapelweken
10,50