Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Hoe kan ik de wereld veranderen

Maatschappelijke ondernemers en de kracht van nieuwe ideeën
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Hoe kan ik de wereld veranderen
Hoe kan ik de wereld veranderen
Beetje gebruikt
4,75
824400061
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789051707441
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Rozenberg Publishers0
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
303

Waar gaat het over?

HOE VERANDER JE DE WERELD vertelt de verhalen van mensen die overal ter wereld maatschappelijke problemen aanpakken. Hoopvol en energiek,vol spannende oplossingen en intrigerende personen, laat dit boek zien hoe een groeiende groep social ondernemers-mensen vol intiatief, creativiteit, inzicht en vastberadenheid-de wereld een betere plek maken. Deze mensen, van dokters en advocaten tot ingenieurs en journalisten, demonstreren met success dat persoon met een goed idee en de wil om te slagen de levens van duizenden of zelfs miljoenen mensen ten positieve kan veranderen. Voor iedereen die op zoek is naar nieuwe mogelijkheden, een nieuwe loopbaan of een kleurrijke en levendige wereld vol activiteiten die buiten de schrijwerpers blijven wil ontdekken, zal dit boek een inspiratiebron en onmisbaar handboek betekenen. Het zal de manier waarop je naar de wereld kijkt veranderen.
De benaming 'sociaal ondernemer' is in recente jaren populairder geworden. Journalisten, filantropen en ontwikkenlingsmedwerkers maken vaak gebruik van de term. Maar hierbij gaat de meeste aandacht uit naar hoe bedrijfskundige en management vaardigheden kunnen worden toegepast om maatschappelijke doelen te verwezenlijken, bijvoorbeeld hoe non-profit organisaties activiteiten met winstoogmerk kunnen uitvoeren
om zo inkomsten te genereren. En hoewel dit een belangwekkende trend betreft, bestchouwt dit boek social ondernemers op een andere wijze. Zij worden gezien als omvormende krachten: mensen met nieuwe ideeën om de grote problemen aan te pakken, die onophoudelijk hun visie najagen,mensen die niet weten wat 'nee' betenkent, die pas opgeven als hun ideeën zo breed mogelijk zijn verspried.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Jokke Schreurs
RoodWit
nog 1 op voorraad
24,04
70% korting
nog 1 op voorraad
7,90
Juffermans Janneke
Grenzeloos gedreven
70% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Natasja Geyteman - Bos
Noem mijn naam en ik besta
Tweedehands Beetje gebruikt
9,30
Natasja Geyteman - Bos
Noem mijn naam en ik besta
Tweedehands Als nieuw
9,55
nog 1 op voorraad
10,40
Jokke Schreurs
RoodWit
nog 1 op voorraad
24,04
70% korting
nog 1 op voorraad
7,90
Juffermans Janneke
Grenzeloos gedreven
70% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Natasja Geyteman - Bos
Noem mijn naam en ik besta
Tweedehands Beetje gebruikt
9,30
Natasja Geyteman - Bos
Noem mijn naam en ik besta
Tweedehands Als nieuw
9,55
nog 1 op voorraad
10,40

Anderen bekeken ook