• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Hoe de nuance verdween uit een kwaliteitskrant

Nrc handelsblad neemt stelling tegen israël
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789035137172
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Prometheus, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
187

Waar gaat het over?

Journalisten dragen een grote verantwoordelijkheid. Zij moeten de werkelijkheid die ze waarnemen zo duidelijk en eerlijk mogelijk weergeven opdat de lezer, luisteraar of kijker zich een gefundeerd oordeel kan vormen. Die verantwoordelijke taak rust vooral op de journalisten die verbonden zijn aan de ‘kwaliteitsmedia’.In Hoe de nuance verdween uit een kwaliteitskrant wil Hans Moll, oud-redacteur van nrc Handelsblad, aantonen dat deze krant vooringenomen is wat betreft de weergave van het Midden-Oostenconflict en bovendien weinig oog heeft voor het groeiend antisemitisme in de Arabisch-islamitische wereld. Hij stuit na een grondige analyse van citaten uit de krant op aanvechtbare omissies, eenzijdige benaderingen en een structureel partijdige berichtgeving in het nadeel van Israël. Hans Moll was van 1987 tot 2010 redacteur bij nrc Handelsblad waar hij werkte voor verschillende redacties.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
50% korting
35,95 17,97
Tweedehands Beetje gebruikt
31,85
Tweedehands Beetje gebruikt
5,90
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
50% korting
35,95 17,97
Tweedehands Beetje gebruikt
31,85
Tweedehands Beetje gebruikt
5,90