• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het Merk Mens

Consumenten grijpen de macht
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

5,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het Merk Mens
Het Merk Mens
Als nieuw
5,50
10000140643
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789077442128
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo/Academic Service
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
288

Waar gaat het over?

Winnaar van de PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008;;;Fons Van Dyck over mens en merk. Met exclusieve praktijkgetuigenissen van toonaangevende merken Een BMW op de parking van een Aldi winkel. Een jong kaderlid dat zijn overuren wil laten betalen door zijn bedrijf. Klanten die zelf reclamespots maken. De wereld rondom ons lijkt vol paradoxen. De moderne consument, werknemer en burger, wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In Het Merk Mens gaat Fons Van Dyck op zoek naar aanleidingen en oorzaken van deze nieuwe tijdsgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. Het Merk Mens gunt de lezer ook een exclusieve blik achter de schermen van nationale en internationale merken en bedrijven: Procter & Gamble, KBC, Randstad, Colruyt, Heineken, Umicore. Wat houdt hen wakker? In zeer openhartige gesprekken vertellen topmanagers van deze bedrijven hoe zij vandaag vechten om aandacht en trouw van consumenten en werknemers. Een nieuw merkenparadigma dient zich aan. Hoe kunnen merken morgen hun plaats herwinnen in de wereld van deze nieuwe consument? Dit boek is een must voor iedereen die in een wereld vol paradoxen op zoek is naar de samenhang der dingen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
8,95
Tweedehands Als nieuw
16,85
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
8,95
Tweedehands Als nieuw
16,85

Anderen bekeken ook

Hannah Elisa Walsh
Terreurcode wit
50% korting
6,05
M. van Endt-Meijling
MET NIEUWE OGEN DR 1
4,75
7,95
W.J. de Kleynen
Succes dwing je af
50% korting
5,92
Geef me een seintje
Brigitte Van Asken
Zie je graag
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Josette Dijkhuizen
Het ondernemersgen
Geef me een seintje