• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Hét managementboek over digitale transformatie

Van technologie tot verdienmodel
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

16,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Hét managementboek over digitale transformatie
Hét managementboek over digitale transformatie
Beetje gebruikt
16,04
ISBN
9789462157613
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
B+B Vakmedianet BV
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
232

Waar gaat het over?

U heeft een belofte in uw handen. Na het lezen van dit boek kunt u gegarandeerd de strategie bepalen die nodig is om uw organisatie naar de volgende fase van de digitale transformatie te brengen.De digitale transformatie gaat niet over technologie. Het gaat over wat u en uw organisatie ermee doen om relevant te blijven in een digitaliserende samenleving. Het gaat over hoe u en uw medewerkers samenwerken om producten en diensten te ontwikkelen die passen in ons huidige tijdperk en hoe de bedrijfsprocessen daarvoor veranderd moeten worden. En het gaat over veranderingen in uw bedrijfsmodel en de verdeling van kosten en baten in de begroting.Al uw business vraagstukken over digitale transformatie worden beantwoord, waaronder:· Wat moet mijn organisatie doen om relevant te blijven in een digitaliserende samenleving?· Welke klantstrategie is voor mijn organisatie de juiste bij de ontwikkeling van nieuwe digitale producten en diensten?· Hoe kan ik mijn organisatiestructuur en -cultuur zo inrichten dat medewerkers innovatie gaan nastreven en nieuwe kostenstructuren en verdienmodellen gaan ontwikkelen?· Welke nieuwe technologieën zijn voor mijn organisatie het meest effectief? En welke niet?· Hoe richten wij onze bedrijfsprocessen in, zodat we efficiënt blijven in de levering van onze traditionele producten, en tegelijkertijd nieuwe digitale diensten kunnen aanbieden?· Wat is voor mijn organisatie de best passende datastrategie?· Hoe kan mijn organisatie gedurende de transformatie bepalen wat steeds de meest effectieve investering is?James van de Merbel en Sander Jansen hebben beiden veel praktijkervaring bij het digitaal transformeren van organisaties. De abstracte theorie in dit boek wordt verrijkt met hun voorbeelden uit de praktijk en de door hen ontwikkelde bewezen modellen. Deze helpen managers, bestuurders en leiders in het bedrijfsleven en bij de overheid om vanuit de business een concreet succes te maken van een ingrijpende transformatie.Om deze belofte gestalte te doen krijgt de lezer òòk een online training, welke integraal deel uitmaakt van dit boek. Zonder aanvullende kosten! Met het boek in de hand en de online training wanneer u dat wenst.
Lees verder

Recensies

0 recensies