• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek sponsoring en fondsenwerving voor non-profit organisaties

Orientatie Stappenplan Werving
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789057306976
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Walburg Pers Educatief B.V.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
317

Waar gaat het over?

Het compleet vernieuwde Handboek Sponsoring en Fondsenwerving voor non-profit organisaties is een concrete, stap-voor-stap handleiding om te starten met óf (veel) meer te halen uit sponsoring en fondsenwerving. Het biedt elke non-profit organisatie houvast en praktische handreikingen om eenmalig of structureel extra geldstromen te ontwikkelen. Hoe vind je sponsors? Hoe bind je grote groepen vaste donateurs of Vrienden aan je? En hoe werf je grote giften van vermogende particulieren, nalatenschappen en bijdragen van vermogensfondsen of overheden? Naast alle vertrouwde en bewezen technieken besteedt Hans van der Westen in deze volledig herziene editie bijzondere aandacht aan de snelgroeiende mogelijkheden van het internet en andere nieuwe technieken. Daarbij gebruikt hij veel praktijkvoorbeelden en reikt hij strategieën aan om substantieel en/of structureel extra middelen te werven: een volledig overzicht van ‘the state of the art’. Ook de interne voorbereiding komt ruim aan bod, zoals de inrichting van uw organisatie en het formuleren van beleid en wervingsplan. Het boek is een must voor iedereen die zich serieus, efficiënt en succesvol met sponsor- en/of fondsenwerving wil bezighouden. Van vrijwilliger tot professionele fondsenwerver, directeur of manager.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
13,45
Pieter Bas Jansen
de geldmachine
10,50
Tweedehands Als nieuw
16,00
Dennis S. Reina, Michelle L. Reina
Vertrouwen In Werkrelaties
50% korting
5,00 2,50
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
13,45
Pieter Bas Jansen
de geldmachine
10,50
Tweedehands Als nieuw
16,00
Dennis S. Reina, Michelle L. Reina
Vertrouwen In Werkrelaties
50% korting
5,00 2,50

Anderen bekeken ook

35,80
Edward van der Kruijk
Van geven word je rijk
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Maerten C.G. Verstegen
Handboek fondsenwerving
Geef me een seintje
Benjamin Bouwyn
Escape game
Geef me een seintje
Geef me een seintje