Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek SEO, 2e editie

Resultaatgerichte zoekmachineoptimalisatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

17,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek SEO, 2e editie
Handboek SEO, 2e editie
Als nieuw
17,90
843001264
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789059404519
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Van Duuren Media
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

SEO – search engine optimization of zoekmachineoptimalisatie – is ‘hot’. De niet-betaalde, ‘organische’ zoekresultaten van vooral Google zorgen relatief goedkoop voor bezoekers naar je website. Hoe krijg je meer bezoekers? En hoe bereik je zo efficiënt mogelijk juist de mensen die relevant zijn voor jouw doelstellingen?
Zoekmachineoptimalisatie is een pakket aan maatregelen die je onderneemt om een website klaar te maken voor succes in zoekmachines. Zoekmachineoptimalisatie bestaat ruwweg uit het aanpassen van techniek en teksten op de site en het opbouwen van goede links naar je site toe. Het doel daarvan is dat via zoekmachines als Google zo veel en zo relevant mogelijk verkeer naar je website gestuurd wordt.

De auteurs van dit boek hebben jarenlange ervaring in het optimaliseren van websites voor zoekmachines. Deze praktijkkennis is door het hele boek verweven. Ze weten dat zoekmachineoptimalisatie niet bestaat uit het toepassen van een paar trucjes, maar ze delen in dit boek wel hun ervaring. Het boek is praktisch opgezet en beslaat alle basistechnieken voor zoekmachineoptimalisatie:
- Wat is zoekmachineoptimalisatie?
- Wat zijn keywords en hoe bepaal je deze?
- Hoe deel je de sitestructuur in?
- Hoe schrijf je de meest overtuigende titles, meta descriptions en bodyteksten?
- Wat is semantische HTML en hoe schrijf je deze?
- Hoe maak je leesbare URL’s en waarom zou je dat moeten doen?
- Hoe maak je een goed indexeerbare website?
- Wat is linkbuilding en hoe pak je dat aan?
- Welke linkbaitacties werken goed voor je website?
- Wat is web analytics en waarom wil je al die cijfers meten en weten?
- Wat is de rol van zoekmachineoptimalisatie te midden van andere online marketingtechnieken?
- Wat is blended search en hoe kan ik hiervan profiteren?

‘‘Dit boek blinkt uit in praktijkgerichtheid. Ik gebruik het bij een introductiecursus zoekmachinemarketing. Aan de hand van dit boek kunnen studenten zonder problemen hun eerste stappen als aankomend SEO-consultant zetten.’’
- Igor ter Halle, Hogeschool Windesheim
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Internet

Klaas Jan Huizing, Wencke Taatgen
Klantgerichte Websites
40% korting
nog 1 op voorraad
8,95
nog 1 op voorraad
16,90
nog 1 op voorraad
18,90
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00
B. Gelderblom
Computercrime
40% korting
nog 1 op voorraad
11,15
40% korting
nog 1 op voorraad
34,40
Klaas Jan Huizing, Wencke Taatgen
Klantgerichte Websites
40% korting
nog 1 op voorraad
8,95
nog 1 op voorraad
16,90
nog 1 op voorraad
18,90
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00
B. Gelderblom
Computercrime
40% korting
nog 1 op voorraad
11,15
40% korting
nog 1 op voorraad
34,40

Anderen bekeken ook

15,80