Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek Online Marketing 3

Ontdek de wereld van online marketing 3.0
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
40% korting

10,15 6,09

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek Online Marketing 3
Handboek Online Marketing 3
Echt gebruikt
6,09
351601030
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789491560286
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina's
448

Waar gaat het over?

Het #HOM3 is totaal herzien en herschreven en richt zich op Online Marketing 3.0 als ook de strategische diepte van de verschillende online middelen. Wegens succes inmiddels in derde druk!

Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.
Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing.
Het HOM3 kent 20+ nieuwe bedrijfs- en expert-cases van onder andere EJ van Bel (bestseller auteur Kloteklanten, Social EDM, docent, spreker), Hans Molenaar (PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School), Erwin Blom (realtime revolutie), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Achmea Avero, EJ van der Bos (auteur Pinterest for Business), Stephan Fellinger (RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent), Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar (docent online marketing), Jordie van Rijn (DDMA commissie), TEDxDelft, Herman Couwenbergh (Twittermania) , Wim van der Mark (oprichter IDMK, docent online marketing strategie), Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Als nieuw
16,55
Tweedehands Beetje gebruikt
16,55
Tweedehands Echt gebruikt
16,55
Christophe Jauquet
Healthusiasm
nog 1 op voorraad
11,30
nog 1 op voorraad
18,00
70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Als nieuw
16,55
Tweedehands Beetje gebruikt
16,55
Tweedehands Echt gebruikt
16,55
Christophe Jauquet
Healthusiasm
nog 1 op voorraad
11,30
nog 1 op voorraad
18,00

Anderen bekeken ook

Bas Wouters
Online invloed
16,95
7,75
Geef me een seintje