Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek nieuwe media

digitale technologieen begrijpen en gebruiken
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
40% korting
nog 1 op voorraad

4,75 2,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek nieuwe media
Handboek nieuwe media
Beetje gebruikt
2,85
602900186
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789491560361
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
250

Waar gaat het over?

Bing, Chrome, Dropbox, Facebook, FeedBurner, Foursquare, Google+, HootSuite, iPad, MiFi, Opera, Prezi, RSS, Skype, Tumblr, Twitter, Ustream, WordPress, XML... Door de grote hoeveelheid digitale bomen loop je de kans het zicht op het complete communicatiebos te verliezen.

Voor mensen die beroepshalve met communicatie en informatie te maken hebben, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de meest actuele en relevante ontwikkelingen op dat terrein. Het gaat hierbij niet alleen over social media of web 2.0 - ook het zoeken, beheren en publiceren van informatie is voor professionals ingrijpend veranderd. Wie de mogelijkheden van nieuwe media kent en gebruikt, haalt het beste uit zijn organisatie, bereikt zijn doelgroepen en blijft zijn concurrenten voor.

Het Handboek Nieuwe Media gaat in 12 hoofdstukken in op de eigenschappen en mogelijke toepassingen van Twitter, communities, blogs, tablets, browsers, foto, video, audio, user-generated content, Google, RSS en databases.

Tom Bakker is onderzoeker en docent bij de afdeling Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Hij studeerde communicatiewetenschap en journalistiek. Hij doet onderzoek naar sociale media, journalistiek en politiek. Hij werkte als journalist bij verschillende media.

Piet Bakker is Lector aan de Hogeschool Utrecht en universitair hoofddocent aan de Universiteit van Amsterdam. Hij was journalist bij kranten, tijdschriften en omroepen. Hij is mede-auteur van de Communicatiekaart van Nederland en doet onderzoek naar journalistiek, nieuwe media, dagbladen en media-innovatie.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
nog 1 op voorraad
11,10 6,66
40% korting
nog 1 op voorraad
3,90 2,34
Bas Eenhoorn
Drie minuten...
nog 1 op voorraad
18,40
Michael Steehouder
Leren Communiceren
Tweedehands Echt gebruikt
7,30
Tweedehands Als nieuw
18,60
Tweedehands Als nieuw
16,00
40% korting
nog 1 op voorraad
11,10 6,66
40% korting
nog 1 op voorraad
3,90 2,34
Bas Eenhoorn
Drie minuten...
nog 1 op voorraad
18,40
Michael Steehouder
Leren Communiceren
Tweedehands Echt gebruikt
7,30
Tweedehands Als nieuw
18,60
Tweedehands Als nieuw
16,00