Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek e-commerce

E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

12,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek e-commerce
Handboek e-commerce
Beetje gebruikt
12,20
760801401
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789024401727
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
304

Waar gaat het over?

Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die dagelijks worden geüpdated.

Het boek is een crossmediale beleving en neemt de lezer - op basis van cases, onderzoeken, modellen en de praktijk - mee in de wereld van E-commerce 4.0. Het veelzijdige handboek helpt de ondernemer, webshophouder, E-commerce, marketing en communicatie -manager en de student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren. De E-commerce marketing strategie wordt opgebouwd aan de hand van praktische voorbeelden, inspiratie door experts, modellen en heldere stappen.

Om E-commerce 4.0 goed toe te kunnen passen is actuele kennis van het optimaliseren van de Customer Journey Mapping en cross-conversie-optimalisatie belangrijker dan ooit. Het boek gaat uitgebreid in op de moderne waarde creatie en sell-side van de toekomstige E-business omgeving op basis van onderscheidende waarde creatie gelinkt aan de gloednieuwe Waardeketen 2020. Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P’s, REAN en het toepasbare 4C-model van Commerce, Consumenten-gedrag, Channels en Conversie.

Uniek aan dit boek:
•De beste experts op gebied van E-commerce 4.0 en E-business 2020
•Crossmediaal, augmented reality lagen en 1000+ bijlagen
•Actueel en toekomstbestendige E-commerce marketing inzichten
•Een duidelijke structuur en planopbouw (E-Commerce Stratetegie Plan)
•Inspiratie door de beste E-commerce experts uit Nederland en België

Inclusief bijbehorende website met extra materiaal! www.handboekecommerce.nl
Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=qnDT2w72dDw
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
12,90
40% korting
nog 1 op voorraad
19,75
Tweedehands Als nieuw
40,95
Tweedehands Beetje gebruikt
16,55
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40
nog 1 op voorraad
12,90
40% korting
nog 1 op voorraad
19,75
Tweedehands Als nieuw
40,95
Tweedehands Beetje gebruikt
16,55
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40

Anderen bekeken ook

Patrick Petersen
Handboek Conversie
16,00
sorry, niet op voorraad