• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek creatieve marketingwerkvormen

Een gids voor interactieve marketingsessies
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
50% korting
Stapelweken

16,95 8,47

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek creatieve marketingwerkvormen
Handboek creatieve marketingwerkvormen
Als nieuw
8,47
633400288
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001873141
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina's
176

Waar gaat het over?

Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie. Per model krijgt de student een korte introductie van de theorie achter het model. Dit dient als opfrisser van de theorie waar de student reeds kennis mee heeft gemaakt. Vervolgens wordt de lezer stapsgewijs door de interactieve marketingsessie meegenomen, zodat deze zelf te reproduceren is.Dit boek is bedoeld voor studenten met een basiskennis van marketingtheorie die middels interactie willen komen tot marketinginzichten rondom een opdracht of casus. Dat is bij voorkeur een échte opdracht, voor een bedrijf in projectvorm, stage of afstuderen, maar de werkvormen kunnen zeker ook gebruikt worden om met studenten te oefenen met een fictieve marketingcasus.-Uniek boek in de marketingliteratuur;-direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen;-leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk. Op de website www.handboekcreatievemarketingwerkvormen.noordhoff.nl staan de modellen en figuren uit het boek. Tom Spanjaard is hbo-hoofddocent marketing en innovatie en heeft jarenlange ervaring in het ontwikkelen van creatief en innovatief onderwijs in het economisch domein. Daarnaast is hij een van de oprichters en managing partner van Voor-Sprong, dat innovatief jong talent aan bedrijven verbindt.Herman Koot is eigenaar van marketingbureau Buro Koorts. Vanuit zijn rol als ondernemende marketingstrateeg helpt hij samen met zijn team mkb-ondernemers in Nederland en België bij de ontwikkeling van hun bedrijven.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
Stapelweken
5,45 2,72
Stapelweken
8,95
Karl Van Hoey
Impact in actie
Stapelweken
20,04
D&B Eventmarketing
LIVE!
Stapelweken
36,50
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Stapelweken
28,85
50% korting
Stapelweken
5,45 2,72
Stapelweken
8,95
Karl Van Hoey
Impact in actie
Stapelweken
20,04
D&B Eventmarketing
LIVE!
Stapelweken
36,50
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Stapelweken
28,85

Anderen bekeken ook

Stapelweken
14,30
25% korting
Stapelweken
7,12
25% korting
Stapelweken
12,15
25% korting
Stapelweken
10,72
Geef me een seintje