Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek communities

De kracht van sociale netwerken
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
70% korting
4=3 actie

4,15

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek communities
Handboek communities
Echt gebruikt
4,15
533300584
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789022959480
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina's
192

Waar gaat het over?

Tien jaar geleden werd de wereldwijde ranglijst van internetsites nog bevolkt door klassieke mediapartijen, nu zijn die stuk voor stuk uit de hoogste regionen verdwenen. Wie op internet een rol van betekenis wil spelen, stelt het publiek centraal. Bloggen, twitteren, hyven, het zijn werkwoorden geworden. Maar wat betekenen ze en wat kun je ermee? Handboek Communities geeft vuistregels voor het succesvol inzetten van social media, laat aan de hand van best practices zien hoe Nederlandse sites groot zijn geworden en schetst met het Social Media Model een route naar een social mediastrategie. Aan de hand van praktijkvoorbeelden zie je hoe de passie, betrokkenheid en deskundigheid van het publiek kunnen worden ingezet bij het aanhalen van banden en vergroten van loyaliteit, publieksbereik, productverbetering, innovatie en het verhogen van omzet of verminderen van kosten. Handboek Communities put uit de eigen praktijk en ervaring van de schrijver, (social) mediaspecialist Erwin Blom, maar ook uit interviews met tientallen experts en vertegenwoordigers van communities. Dit boek laat zien hoe een hobbyproject uitgroeit tot een winstgevende onderneming, hoe een klassieke mediapartij de nieuwe werkelijkheid succesvol omarmt, een gemeente actief aan publieksparticipatie doet en interne kennisdeling bij een groot bedrijf tot kostenvermindering leidt. Handboek Communties is er voor iedereen die communities wil leren kennen, begrijpen en succesvol in wil zetten.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75
4=3 actie
17,55
4=3 actie
21,40
4=3 actie
21,40
Ronald Bogaerds
Street smart sales
4=3 actie
8,55
4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75
4=3 actie
17,55
4=3 actie
21,40
4=3 actie
21,40
Ronald Bogaerds
Street smart sales
4=3 actie
8,55

Anderen bekeken ook

4=3 actie
14,40
Maartje Blijleven
We love communities
4=3 actie
5,65
Menno Lanting
Connect!
70% korting
4=3 actie
5,00
70% korting
4=3 actie
21,35
4=3 actie
23,00
Geef me een seintje