• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Grey Ocean Strategie

Marketing voor het grootste marktsegment ooit
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789491076169
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Stili Novi
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
240

Waar gaat het over?

De vergrijzing zorgt voor een demografische ontwrichting. Als gevolg van deze drijvende kracht achter veranderingen neemt het marktpotentieel enorm toe. Alle bedrijven zullen daarom hun huidige strategieën moeten heroverwegen. De vergrijzing leidt ertoe dat de markt van de oudere consument de grootste markt wordt. Deze doelgroep heeft behoeften die ofwel anders zijn dan die van jongere mensen, ofwel vergelijkbaar zijn maar op een andere manier in wensen worden omgezet. Hoe kun je een succesvolle strategie ontwikkelen om de kansen van de vergrijzing te benutten? Psychologie is de basis voor een grey-oceanstrategie. De grote emotionele en cognitieve veranderingen die zich voordoen als mensen ouder worden, leiden naar de zeven soft spots van vergrijzing. Inzichten uit wetenschappelijke studies over vergrijzing worden gesynthetiseerd en toegepast op het echte leven om de juiste waardepropositie voor de volwassen consument te kunnen creëren, te verspreiden en te realiseren. Het is cruciaal dat we het beslissingsproces van de oudere consument begrijpen. Deze groep consumenten zijn tijdens hun leven al geconfronteerd met een groot aantal aanbiedingen die niet voldeden aan hun beloftes. Daarom zijn ze nu op zoek naar ‘the real thing’. Als we de oudere consument willen bereiken, moeten we onze marketingparadigma's veranderen. De traditionele marketingparadigma's moeten worden veranderd in klantgericht marketingmanagement, gebaseerd op het creëren, verspreiden en realiseren van een innovatieve, authentieke waardepropositie voor de oudere consument. Want wat de oudere consument wenst, is een zinvolle welzijnsbeleving. Dit boek beschrijft duidelijk hoe je een succesvolle grey-oceanstrategie kunt ontwikkelen om de wensen van de oudere consument te vervullen. Een grey-oceanstrategie, gebaseerd op de blueprint en het model van grey ocean, helpt waarde toe te voegen aan het leven van volwassen consumenten en tevens aan jouw eigen bedrijf.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
9,95
Tweedehands Als nieuw
17,25
Tweedehands Als nieuw
5,45
Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
Klanthelden in de 9 + organisatie
Tweedehands Beetje gebruikt
13,00
N.v.t., Gert-Jan Hospers
Er gaat niets boven citymarketing
nog 1 op voorraad
20,95
Tweedehands Als nieuw
9,95
Tweedehands Als nieuw
17,25
Tweedehands Als nieuw
5,45
Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
Klanthelden in de 9 + organisatie
Tweedehands Beetje gebruikt
13,00
N.v.t., Gert-Jan Hospers
Er gaat niets boven citymarketing
nog 1 op voorraad
20,95

Anderen bekeken ook

14,70
Niels Mulder, H. Kroon
Assertive Community Treatment
5,00
Edgar Keehnen
Grey ocean strategy
9,70
Edgar Keehnen
Grey Ocean Strategy
sorry, niet op voorraad