Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Goed dat u belt!

tevreden klanten aan de telefoon
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

16,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Goed dat u belt!
Goed dat u belt!
Beetje gebruikt
16,25
853301181
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789076834252
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Performa Uitgeverij BV
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
96

Waar gaat het over?

De indruk die de klant heeft van de organisatie wordt bepaald door de medewerker aan de telefoon, dus wordt verwacht dat deze zich klantgericht gedraagt. Een training lijkt vaak het middel om de klantgerichtheid te verbeteren. Helaas wordt een organisatie niet klantgerichter door een training alleen. Wel door de klant centraal te zetten in haar structuur, processen en management. Het boek 'Goed dat u belt!' geeft antwoord op vragen als: Wat is klantgerichtheid? Welke rol speelt een organisatie bij klantgerichtheid? In hoeverre is klantgericht gedrag aan te leren? Wat zijn competenties voor klantgerichtheid? Hoe speelt u flexibel in op het gedrag van de klant? Wat is de telefoonetiquette en hoe gaat u om met boze of agressieve klanten? Dit boek is bedoeld voor medewerkers die vragen en/of klachten van klanten afhandelen via de telefoon, maar ook voor managers en teamleiders die hen aansturen in klantgericht gedrag. Daarnaast is 'Goed dat u belt!' bedoeld voor opleidingsdeskundigen en HRM- en P&O-managers die klantgerichtheidstrajecten ontwikkelen en begeleiden. Sylvia Reynen is trainer/adviseur bij Vergouwen Overduin. In dit boek combineert zij haar eigen kennis en ervaring op het gebied van klantgerichtheid met de inzichten van de Human Performance Improvement benadering waardoor klantgerichtheid een geheel nieuwe dimensie krijgt.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
36,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,04
K. Brants
Het Mediaboek
40% korting
4=3 actie
5,45
K. Brants
Het mediaboek
40% korting
4=3 actie
4,75
Peter Decuypere
We love events
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,90
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
36,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,04
K. Brants
Het Mediaboek
40% korting
4=3 actie
5,45
K. Brants
Het mediaboek
40% korting
4=3 actie
4,75
Peter Decuypere
We love events
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,90