• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Ethiek en digitale media

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789089533296
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
150

Waar gaat het over?

Het internet heeft een ongekende invloed op het leven van de hedendaagse mens. Denk aan Facebook, WhatsApp, e-mail. Het roept daarbij vele ethische vragen op die nog onvoldoende doordacht zijn. Denk aan problemen rondom privacy, intellectueel eigendom, vriendschap en fraude met gegevens. Ethiek en digitale media gaat precies over deze dilemma's. Met dit boek schreef Marcel Becker de eerste Nederlandstalige ethiek van het internet. Marcel Becker is docent ethiek aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Van zijn hand verscheen eerder Bestuurlijke ethiek (2007).
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Filosofie

nog 1 op voorraad
5,45
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

6,04
22,95
J. Habermas, J. Derrida
Filosofie in een tijd van terreur
sorry, niet op voorraad
Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick
Principes van internetmarketing
sorry, niet op voorraad