• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789001210243
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina's
592

Waar gaat het over?

Een praktijkgerichte benadering van Organisatie & Management is een van de meest gelezen bedrijfskundeboeken in het hoger beroepsonderwijs. Het wordt tevens in een groot aantal bedrijfs- en management opleidingen gebruikt. Veel managers en organisatieleden hanteren het als een hulpmiddel bij het dagelijkse werk. De auteurs hebben een aan sprekend boek geschreven dat bestaande en nieuwe onderwerpen op het gebied van organisatie en management op een heldere manier behandelt. Een praktijkgerichte benadering van organisatie & management Kenmerken van de herziene, derde druk Het boek is volledig geactualiseerd en bevat nieuwe theorieën en trends. Integratie met een eigen website resulteert in een interactief leerboek, waarbij de lezer uitgenodigd wordt tot probleemgericht en computerondersteund leren, zie: http://www.accompany.nl/O&M Het boek bevat nieuwe en geactualiseerde praktijkaders: UIT DE MEDIA Deze rubriek bevat samengevatte artikelen uit dag en weekbladen, vaktijdschriften en boeken als toelichting vanuit de praktijk. Ook opinies van verschillende managers, adviseurs en vakgenoten worden weergegeven. ADVIES Hierin wordt aangegeven hoe een specifiek probleem kan worden aangepakt. CIJFERS EN TRENDS In deze rubriek wordt de praktijk van organisatie en management cijfermatig ondersteund en er wordt ingegaan op managementtrends. TECHNOLOGIE Dit kader bevat voorbeelden, toepassingen en uitleg van nieuwe technologieën en de betekenis daarvan voor organisaties. MANAGEMENTPERSPECTIEF Hierin geven managers hun mening over vragen die door de auteurs aan hen voorgelegd zijn. Interviews met topmanagement van ondermeer Philips, KPN en Deloitte Consulting plaatsen de theorie in een breder kader. Het boek is gecompleteerd met een eveneens herzien werkboek. De lay-out is vernieuwd en volledig in kleur uitgevoerd.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
50% korting
15,85 7,92
25% korting
7,00 5,25
10,85
Janny de Moor
Nederlands kookboek
11,00
50% korting
15,85 7,92
25% korting
7,00 5,25
10,85
Janny de Moor
Nederlands kookboek
11,00