Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Duurzaam ondernemen met social selling

Het meest eerlijke verdienmodel voor vrouwen met ambitie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789493222625
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Expertboek
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
135

Waar gaat het over?

Wil jij vanuit huis, zonder financiële investering, zonder vaste maandelijkse kosten en zonder risico een (extra) inkomen genereren. Dat kan met Social Selling, een duurzaam bedrijfsmodel, waarmee je minstens zoveel zekerheid kunt opbouwen als in loondienst. Hoe je dat doet, lees je in dit boek. Patricia van Andel leert je hoe je een Social Selling-bedrijf opzet en runt, wat de kansen zijn en welke valkuilen je beter kunt vermijden. Ze laat je zien dat Social Selling meer is dan het geven van thuisparty’s. Het is een serieus businessmodel en een fantastische manier voor vrouwen om een (extra) inkomen op te bouwen, financieel onafhankelijk te worden en hun droom om te ondernemen te realiseren. Steeds meer fabrikanten kiezen ervoor hun producten via Social Selling aan te bieden. Het zijn vooral veel duurzame producten van hoogwaardige kwaliteit, die in oneindig veel huishoudens te vinden zijn. Je leert in dit boek onder andere: - Hoe je start als Social Selling-ondernemer en hoe je een actieplan maakt - Hoe je de keuze maakt voor jouw ideale productlijn - Hoe je op zoek gaat naar klanten - Hoe je de overstap maakt van eenmanszaak naar een salesorganisatie - Hoe je jouw organisatie managet Start ook met Social Selling, het meest eerlijke verdienmodel voor vrouwen met ambitie! OVER DE AUTEUR: Patricia van Andel is sinds 2012 Social Selling-ondernemer en een early adopter van online ondernemen met dit bedrijfsconcept. Ze begeleidt ondernemers bij de start van hun bedrijf en ze geeft trainingen in online ondernemen met Social Selling. Haar missie is vrouwen te helpen bij het opbouwen van een vast maandelijks inkomen. Zij gelooft oprecht dat het Social Selling-bedrijfsmodel een enorm verschil kan maken in het leven van heel veel vrouwen, zowel als fulltime ondernemer, als naast de huidige werkzaamheden. RECENSIE: 'Welke rol zouden wij vrouwen via Social Selling kunnen spelen in de duurzaamheidstransitie waar we als samenleving voor staan? Hoe kunnen we elkaar helpen om de duurzaamste keuzes te maken, omdat wij er 100% achter staan? Je leest het in dit eerlijke en ontboezemende boek.’ Petra Hiemstra – Directeur Haagse Hoogvliegers en auteur van Ministeries voor de Nieuwe Tijd
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Satomi Ichikawa, H. Laurey
Nikkie en sanne gaan naar de markt
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
19,00
4=3 actie
5,50
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,60
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
28,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,50
Satomi Ichikawa, H. Laurey
Nikkie en sanne gaan naar de markt
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
19,00
4=3 actie
5,50
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,60
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
28,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,50

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,90
Jeanet Bathoorn
50 Verdienmodellen
4=3 actie
12,75
Max Wohlgemuth Kitslaar
Tijd om te schakelen
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad