• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Defining creativity

the art and science of great ideas
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

6,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Defining creativity
Defining creativity
Beetje gebruikt
6,40
ISBN
9789063693459
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
BIS Publishers BV
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
136

Waar gaat het over?

Veel mensen zien creativiteit als iets ondefinieerbaars, iets vaags waar je niet de vinger op kunt leggen. Dat is eigenlijk best vreemd omdat creativiteit overal om ons heen te vinden is. Het vormt de basis van de kunst in een museum en de nieuwste technologische gadgets die beloven ons leven te zullen veranderen.Maar er huist ook creativiteit in de alledaagse spullen die we gebruiken zonder er bij na te denken. Wij gebruiken onze creativiteit voortdurend. De reden dat we creativiteit toch zien als iets ongrijpbaars is dat we nog steeds niet weten wat er nou precies gebeurt in onze hersenen als we onze creativiteit oproepen. Sterker nog, we kunnen het eigenlijk nauwelijks bewust oproepen. Eerder overkomt het ons, als een inval, een idee dat ons plotseling te binnen schiet. Maar hoewel creativiteit zich nogal willekeurig aandient, is het een essentieel onderdeel van het leven; onze hele wereld is erop gebouwd.Defining Creativity verklaart op zeer toegankelijke wijze wat creativiteit nu eigenlijk is. Vanuit een biologisch, psychologisch en sociaal-cultureel standpunt. Het is geen dik, wetenschappelijk boek - daar zijn er al genoeg van - maar een zeer prettig leesbaar en inspirerend overzicht van de belangrijkste kennis over creativiteit die op dit moment voorhanden is.Over de auteurWouter Boon (1975) heeft rechten gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Na een korte carrière als advocaat, maakte hij een overstap naar de reclame.Hij werkt op dit moment als merk- en reclamestrateeg voor Boon Strategy en is hoofdredacteur van het internationale reclameblog Amsterdam Ad Blog. Over creativiteit blogt hij ook op definingcreativity.com.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
6,40
Tweedehands Echt gebruikt
18,04
Tweedehands Beetje gebruikt
8,50
Tweedehands Echt gebruikt
10,15
Tweedehands Als nieuw
11,50
Barry de Bruin
Doe eens gek
nog 1 op voorraad
12,65
nog 1 op voorraad
6,40
Tweedehands Echt gebruikt
18,04
Tweedehands Beetje gebruikt
8,50
Tweedehands Echt gebruikt
10,15
Tweedehands Als nieuw
11,50
Barry de Bruin
Doe eens gek
nog 1 op voorraad
12,65