• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De vraag centraal, werkt dat ?

praktijkboek vraaggerichte en vraaggestuurde zorg voor hulpverleners
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

8,35

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De vraag centraal, werkt dat ?
De vraag centraal, werkt dat ?
Beetje gebruikt
8,35
ISBN
9789035226098
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
LNRS Data Services B.V
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina’s
53

Waar gaat het over?

'Vraaggerichte zorg? Natuurlijk willen we dat in mijn team. Maar om beter aan de individuele vraag van cliënten te voldoen, moet je de zorg anders organiseren en beter afspreken met elkaar. Daarvoor heb ik voorbeelden, ideeën en praktische tips nodig. Liefst nog iets dat werkt voor onze eigen doelgroep.' (ziekenverzorgende) ,br>Dit boek is geschreven voor zorgverleners die vraaggerichte en vraaggestuurde zorg als uitdaging zien. Voor hen die er ook echt in de praktijk werk van willen maken samen met hun cliënten en leidinggevenden. De vraag centraal, werkt dat? bevat theorie, maar vooral veel voorbeelden en praktische oefeningen waarmee zorgverleners zelf aan de slag kunnen gaan. De voorbeelden komen uit het dagelijkse werk van verpleegkundigen, verzorgenden, casemanagers, maatschappelijk werkers en hulpverleners van mensen met een verstandelijke, geestelijke of lichamelijke handicap. De vraag centraal, werkt dat? is bedoeld voor mensen die werkzaam zijn in de care-sector. Denk daarbij aan de psychiatrie, de thuiszorg, de ouderenzorg en de zorg voor mensen met een handicap. Ook voor onderwijsdoelen heeft deze publicatie zijn waarde. Het boek is te gebruiken binnen beroepsopleidingen in de zorg, op vervolgopleidingen en kan onderdeel zijn van bij- en nascholingsprogramma's. Voor de doelgroep hoger management is er de eerder uitgebrachte titel De cliënt centraal, wat nu? Management van vraaggerichte en vraaggestuurde zorg. Speciaal voor leidinggevenden en staffunctionarissen is er het boek De cliënt centraal, hoe doen we dat? Coaching van vraaggerichte en vraaggestuurde zorg. De drie boeken kunnen goed naast elkaar in één organisatie worden gebruikt. Voor elk werkniveau is er een publicatie op maat. Drs. Gabriëlle Verbeek MBA heeft zelf als zorgverlener gewerkt in de ouderenzorg, thuiszorg, GGZ en gehandicaptenzorg. Zij is directeur en adviseur van bureau Artemea, een bureau dat gespecialiseerd is in vraagsturing en ook trainingen organiseert over dit onderwerp.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Folkert Brugman
Kopzorg
nog 1 op voorraad
24,40
Tweedehands Als nieuw
5,45
A.J. Mintjes-De Groot, T. van Achterberg
Leren en Communiceren in de Keten van Acute Zorg
nog 1 op voorraad
21,50
Tweedehands Beetje gebruikt
43,75
Folkert Brugman
Kopzorg
nog 1 op voorraad
24,40
Tweedehands Als nieuw
5,45
A.J. Mintjes-De Groot, T. van Achterberg
Leren en Communiceren in de Keten van Acute Zorg
nog 1 op voorraad
21,50
Tweedehands Beetje gebruikt
43,75