• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De PR-methode

Een inleiding in de bedrijfscommunicatie
Maak tweedehands je eerste keus
25% korting
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%

13,40 10,05

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De PR-methode
De PR-methode
Echt gebruikt
10,05
1033300392
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001664053
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
1995
Aantal pagina's
237

Waar gaat het over?

De kern van bedrijfscommunicatie bestaat uit het onderhouden van relaties met doelgroepen. Denken in doel groepen, dat is waarin een communicatiespecialist zich onderscheidt van onderen. Deze gedachte staat centraal in De PR-methode, een inleiding in de bedrijfscommunicatie. In zeven hoofdstukken behandelen de auteurs zeven belangrijke doelgroepen waarmee de organisatie of het bedrijf relaties onderhoudt. Daaraan voorafgaand besteden zij aandacht aan de rol van communicatie als beleidsinstrument en non het belang van planmatig communiceren. In de afsluitende hoofdstukken gaan ze in op het organiseren van de bedrijfscommunicatie. Verder vindt u een overzicht van de verschillende communicatiemedia. Door zijn heldere opzet, de vele voorbeelden en talrijke illustraties is De PR-methode een handzaam basisboek over bedrijfscommunicatie. Het geeft een overzicht van het hele spectrum van in- en externe communicatie en i's daarom een uitstekende inleiding voor mensen die nieuw zijn in het vak of ervoor studeren. Moor ook door de wol geverfde communicatiespecialisten zullen er veel bruikbare tips in vinden.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

25% korting
Stapelweken
4,42