• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De nieuwe regels van sales en service

over agile verkopen, real-time customer engagement, big data, content en storytelling
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

9,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De nieuwe regels van sales en service
De nieuwe regels van sales en service
Als nieuw
9,95
ISBN
9789089652652
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
van Duuren Management
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
300

Waar gaat het over?

Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven. Vergeet 'pushverkoop' maar: het initiatief ligt nu bij de klant. En die wil zich meer dan ooit koning voelen. De nieuwe regels van sales en service laat zien welke strategieën je kunt gebruiken om klanten aan je te binden, en welke kennis en vaardigheden je daarvoor nodig hebt. Flexibiliteit, snelheid en persoonlijke aandacht spelen een grote rol. Dé manier om klanten aan je te binden is met een aansprekend verhaal dat raakt en waar jij en je medewerkers echt achter staan. Aan de hand van tientallen voorbeelden van succesvolle bedrijven toont David Meerman Scott, auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media, de vijf belangrijkste aspecten van moderne sales en service. Je leert onder andere: * Waarom het oude model van sales en service niet meer werkt in een digitale wereld * Hoe je met rijke, informatieve webcontent interesse wekt, autoriteit opbouwt en meer verkoopt * Hoe je 24/7 agile, real-time sales en service levert zonder dat het je leven beheerst * Waarom het zo belangrijk is om de identiteit van je koper te begrijpen * Hoe je met agile klantenservice je huidige klanten behoudt en nieuwe klanten aantrekt 'David Meerman Scott delivers with a book that challenges a whole new industry: selling.' Seth Godin, bestsellerauteur 'A must-read to understand the new age of sales and marketing.' Ellen Toay, Amazon.com David Meerman Scott is expert op het gebied van marketing en sales, en auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media. Van de Nederlandse versie zijn meer dan 5000 exemplaren verkocht. Zijn succesvolle boeken en blog www.WebInkNow.com zijn onmisbaar voor ondernemers die klanten op nieuwe manieren willen bereiken en behouden.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

12,40
Remko van der Pols, Remko van der Pols
ICT Bibliotheek 42 - Modern leveranciersmanagement
19,40
Frans van der Geest
Indesign Cs5 100%Knowhow
34,40
30% korting
Harry Oltheten
Mul ijs
6,55
sorry, niet op voorraad
30% korting
Jan Brokken
Jungle Rudy
sorry, niet op voorraad