Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De marketing van idealen

22 inzichten uit de praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

18,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De marketing van idealen
De marketing van idealen
Beetje gebruikt
18,04
1144700302
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789082049206
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Geels Beheer B.V.
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
132

Waar gaat het over?

Over de marketing van producten en diensten is inmiddels al veel geschreven. Dat geldt niet voor de marketing van goede doelen, waarbij 'het goede gevoel' of 'de beleving' centraal staat. Hans Geels en Ineke van der Ouderaa hebben De Marketing van Idealen, 22 inzichten uit de praktijk geschreven omdat zij de overtuiging delen dat veranderingen en uitdagingen, die zich voor de goededoelenorganisaties en non-profits aandienen, vragen om (meer) marketing oriëntatie en -mentaliteit. De wedstrijd kan niet meer gewonnen worden met het alleen inzetten van fondsenwervende technieken en met zendergeoriënteerde boodschappen. Juist bij de marketing van idealen gaat het om maximale verbinding van binnen en buiten. Om de wisselwerking tussen de essentie, de overtuiging, de passie en de visie van het goede doel en de mensen die hiervoor warmlopen en erdoor geïnspireerd worden. Die wisselwerking vormt de basis van het merk. Hoe betekenisvoller en sympathieker, hoe sterker ook het merk. En hoe sterker het merk, hoe sterker de positie en wervingskracht van de organisatie. Hans Geels en Ineke van der Ouderaa hebben allebei jarenlange ervaring met en bij goede doelen en non-profits. De primaire doelgroep van dit boek is toezichthouders, bestuurders en medewerkers van goededoelenorganisaties en non-profits. Maar het is ook heel leerzaam en bruikbaar voor adviseurs/dienstverleners van dit type organisaties.De Marketing van Idealen wordt warm aanbevolen door gerespecteerde mensen uit de goededoelenwereld en non-profit wereld, als bijvoorbeeld Ed Nijpels, Marc van den Tweel, Paul Beerkens, Joop Daalmeijer en Fons van Rooij.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
43,85
Tweedehands Beetje gebruikt
41,60
nog 1 op voorraad
7,00
Tweedehands Als nieuw
43,85
Tweedehands Beetje gebruikt
41,60
nog 1 op voorraad
7,00

Anderen bekeken ook

Charles Koning
Marketing
sorry, niet op voorraad
Rudy K. Moenaert, Henry Robben
Visionary Marketing
sorry, niet op voorraad